Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon: Marketing
Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon: Marketing

Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon: Marketing

Publikace: Marketing - Elnora W. Stuart;Michael R. Solomon;Greg W. Marshall. V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon: Marketing
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Marketing - Elnora W. Stuart;Michael R. Solomon;Greg W. Marshall. V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů - pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: - co je hodnota a co předmět marketingu - jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování - jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí - čím se vyznačuje globální marketing - která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi - proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat - jak a proč nakupují organizace - co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky - jak vyvíjet nové produkty - že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější - čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty - jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka - v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing - co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky - proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový - jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci - jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji. Publikace: Marketing - Elnora W. Stuart;Michael R. Solomon;Greg W. Marshall. Marketing - Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon . Očima světových marketing manažerůVyčerpávající (zároveň i inovativně pojatý) pohled na moderní marketing jako disciplínu, ale především skutečné příběhy předních marketingových manažerů. Uvidíte tak, že za každým úspěchem i neúspěchem stojí reální lidé, kteří se musí rozhodovat v konkrétním prostředí a čase. Dozvíte se, jak ke svému rozhodnutí došli a jestli se jim potvrdilo a vyplatilo. Poznáte klíčové postavy u firem jako IBM, Reebok, Sedan či Nissan. Marketing - Elnora W. Stuart, Greg W. Marshall, Michael R. Solomon od nakladatelství BIZBOOKS v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz očima světových marketing manažerůCOMPUTER PRESS 2006Kniha, čeština, 576 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.