Eliška Novotná: Sociologie organizace
Eliška Novotná: Sociologie organizace

Eliška Novotná: Sociologie organizace

od 122 Kč
Anotace: Vydejme se společně na cestu sociologického poznávání. Knížka, kterou držíte v rukou, nás vede do světa, jehož jsme tvůrci: do světa organizací. Jejich význam rostl spolu s civilizačním vývojem a dnes si neumíme svůj každodenní život bez nich představit. Budeme poznávat organizace jako formální sociální útvary, ve kterých je vykonávána moc (nebudeme v nich tedy věnovat pozornost neformálním sociálním skupinám). Cestu začneme otázkou "Co…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
122 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Eliška Novotná: Sociologie organizace
Minimální cena: 122 Kč
Maximální cena: 122 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace: Vydejme se společně na cestu sociologického poznávání. Knížka, kterou držíte v rukou, nás vede do světa, jehož jsme tvůrci: do světa organizací. Jejich význam rostl spolu s civilizačním vývojem a dnes si neumíme svůj každodenní život bez nich představit. Budeme poznávat organizace jako formální sociální útvary, ve kterých je vykonávána moc (nebudeme v nich tedy věnovat pozornost neformálním sociálním skupinám). Cestu začneme otázkou "Co to jsou ty organizace?", na níž budeme hledat odpověď v úvahách o sociálním konstruování reality. Odpověď nám umožní tázat se "Proč tady jsou ty organizace?" a uvažovat poté o jejich nejvýznamnějších znacích. Třetí milník na cestě vytyčíme položením otázky "Co to v těch organizacích dělají?" a odpovědi nás vrátí na začátek naší cesty, k aktérovi. V jeho mysli organizace začíná a končí, jeho aktivitami žije. Poslední metou na naší cestě bude naznačení možnosti hledání odpovědi na otázku "Co ty organizace mezi sebou mají?", kterou opustíme mikrosvět organizace a nakročíme do světa organizací, do jejich rozmanitosti a rozmanitosti jejich vztahů. Pro snazší pochopení procesů a vztahů, na které je kladen v celé knížce důraz, je každá kapitola doplněna schématy a cvičeními. Otázky v jejím úvodu povzbuzují čtenáře k uvažování a poskytují mu tak v jejím závěru příležitost nejen ověřit si získané znalosti, ale vytvořit si i vlastní odpovědi. Pokud se čtenář oné příležitosti chopí a vlastní uvažování ho dovede k vlastním otázkám a pochybnostem, pomůže mu tato knížka prožívat ve světě organizací jeho každodennost. . GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 112 str. - ISBN: 978-80-247-2428-7 - Kniha kniha, Sociologie organizace, Eliška Novotná, GRADA Eliška NovotnáGRADA 2008Kniha, čeština, 112 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.