Elena Lisá: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ - 1. stupně ZŠ - Elena Lisá. Publikace obsahuje 32 her pro žáky ZŠ na pět různých komunikačních témat, která lze vybírat podle potřeb třídy či jiné skupiny dětí. Všechny zařazené aktivity autoři ověřili v praxi. Kniha chce napomoci učitelům, vychovatelům, příp. školním psychologům při práci se žáky, kteří mají problémy s komunikací s okolím, nerespektují společenská nebo skupinová pravidla, nedokážou se bránit ponižování apod. Ve hře si děti osvojují zásady dialogu a zdvořilosti v komunikaci, učí se naslouchat, odolávat případné manipulaci nebo zvládat impulzivitu druhých i svou vlastní. Prostřednictvím her lépe pochopí různé sociální role a pravidla či normy, jejichž dodržování je pro dobrou mezilidskou komunikaci nezbytné. Autorky pracují ve Výzkumném ústavu dětské psychologie a patopsychologie v Bratislavě, který se zabývá především specifiky mentálního vývoje zdravých i postižených dětí a sociálním vývojem dětí a mládeže. Publikace: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ - 1. stupně ZŠ - Elena Lisá. Anotace: Kniha seznamuje čtenáře s českou Metodikou muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení zohledňující biopsychosociální jednotu člověka ve dvou navržených systémech: hudebně edukační terapie a integrativní muzikoterapie. Metodické postupy a praktická cvičení přinášejí podněty pro pedagogickou, sociálně pedagogickou a terapeutickou praxi. Součástí textu jsou kazuistiky, příklady z praxe, ukázky terapeutických setkání, reflexe klientů, zásobník technik a zpěvník písní. Kniha je určena pracovníkům v pomáhajících profesích