Elena Lisá: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ
Elena Lisá: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ

Elena Lisá: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ

Publikace: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ - 1. stupně ZŠ - Elena Lisá. Publikace obsahuje 32 her pro žáky ZŠ na pět různých komunikačních témat, která lze vybírat podle potřeb třídy či jiné skupiny dětí. Všechny zařazené aktivity autoři ověřili v praxi. Kniha chce napomoci učitelům, vychovatelům, příp. školním psychologům při práci se žáky, kteří mají problémy s komunikací s okolím, nerespektují společenská nebo skupinová…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Elena Lisá: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ - 1. stupně ZŠ - Elena Lisá. Publikace obsahuje 32 her pro žáky ZŠ na pět různých komunikačních témat, která lze vybírat podle potřeb třídy či jiné skupiny dětí. Všechny zařazené aktivity autoři ověřili v praxi. Kniha chce napomoci učitelům, vychovatelům, příp. školním psychologům při práci se žáky, kteří mají problémy s komunikací s okolím, nerespektují společenská nebo skupinová pravidla, nedokážou se bránit ponižování apod. Ve hře si děti osvojují zásady dialogu a zdvořilosti v komunikaci, učí se naslouchat, odolávat případné manipulaci nebo zvládat impulzivitu druhých i svou vlastní. Prostřednictvím her lépe pochopí různé sociální role a pravidla či normy, jejichž dodržování je pro dobrou mezilidskou komunikaci nezbytné. Autorky pracují ve Výzkumném ústavu dětské psychologie a patopsychologie v Bratislavě, který se zabývá především specifiky mentálního vývoje zdravých i postižených dětí a sociálním vývojem dětí a mládeže. Publikace: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků 1. stupně ZŠ - 1. stupně ZŠ - Elena Lisá. Anotace: Kniha seznamuje čtenáře s českou Metodikou muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení zohledňující biopsychosociální jednotu člověka ve dvou navržených systémech: hudebně edukační terapie a integrativní muzikoterapie. Metodické postupy a praktická cvičení přinášejí podněty pro pedagogickou, sociálně pedagogickou a terapeutickou praxi. Součástí textu jsou kazuistiky, příklady z praxe, ukázky terapeutických setkání, reflexe klientů, zásobník technik a zpěvník písní. Kniha je určena pracovníkům v pomáhajících profesích

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.