Ekopress Praktický marketing - Monika Pavlíčková
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu - základní dovednosti - jak řídit marketingový tým - vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám - služební cesta - osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích - spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) - vztah ředitele firmy a marketingu, PR - administrativa a korespondence - vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází) - corporate image - vztahy ke konkurenci Pohled dovnitř marketingového oddělení - struktura marketingu ve firmě - PR a komunikace - výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix) Praktický marketing - Monika Pavlíčková od authora Monika Pavlíčková a nakladatelství v kategorii Učebnice za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Recenze
Podobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA