Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Učebnice/Odborná literatura

Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Hodnocení: 1x
  • 4

Nacházíme se uprostřed digitální revoluce: internet zásadně mění způsob, jakým nakupujeme, pracujeme, ale také žijeme. Nové digitální technologie výrazně zasahují do našich životů a ovlivňují naše myšlení. Značný počet klasických zákazníků nakupujícíchv kamenných obchodech se rychlým tempem mění v digitální zákazníky ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Digitální zákazník - ná..
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? koupíte i tady

Specifikace Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 208 Kč

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují ... a dál?

Produkt Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?

Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? - parametry

Název produktu: Edgar K. Geffroy: Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 208 Kč
Maximální cena: 299 Kč
Ušetríte až: 91 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Nacházíme se uprostřed digitální revoluce: internet zásadně mění způsob, jakým nakupujeme, pracujeme, ale také žijeme. Nové digitální technologie výrazně zasahují do našich životů a ovlivňují naše myšlení. Značný počet klasických zákazníků nakupujícíchv kamenných obchodech se rychlým tempem mění v digitální zákazníky obstarávající si své nákupy mnohem pohodlněji prostřednictvím internetu. Společenství sdružující se na sociálních sítích, na nichž si lidé sdělují své zkušenosti s výrobky a službami, se stávajímocnější než firmy, které aby v boji o zákazníky obstály budou s nimi muset víc než kdy předtím co nejúžeji spolupracovat. Jinými slovy: zákazníci nakupující přes internet přebírají moc a firmy ji ztrácejí. O jejich úspěchu či neúspěchu dnes rozhodujedigitální zákazník.Dosavadní prodejní modely pomalu ztrácejí své opodstatnění a jsou nahrazovány modely novými. Mobilní internet tzv. evernet otřásá základy mnoha firem, z nichž jen ty nejpružnější mají šanci se udržet a dále prosperovat. Evernet jedostupný odevšad. Zákazník si jeho prostřednictvím může opatřit informace, kdy chce on sám. O tom, kdo získá přístup na trh, rozhodují noví digitální zprostředkovatelé jako Google, Apple a Facebook. Mnoho průkopníků digitální ekonomiky již naznačilo, jaká budou novápravidla byznysu a jak získat zákazníky na svou stranu. Přesto se mnoho podnikatelů stále domnívá, že mohou svůj byznys provozovat stejně jako dříve, tvrdí ve své nejnovější knize Digitální zákazník náš protivník, nebo partner? (s podtitulem Online Clienting anebZákazníci dnes nakupují jinak) Edgar K Geffroy autor řady bestsellerů, úspěšný konzultant a podnikatel a doporučuje, aby firmy do své strategie zahrnuly online clienting, jehož podstatou je vazba na zákazníky na kvalitativně vyšší úrovni a budování digitálníchprodejních sítí. Jen tomu, kdo pochopí, že služba a rychlost spolu souvisejí, patří budoucnost. Jen tomu, kdo přichází se zcela novými nápady, se ve spojení s novými technologiemi otevírají nové možnosti. Jen ten, kdo je rozpozná, bude mít náskok.Geffroyovakniha, která zaujala na německém žebříčku nejprodávanějších knih okamžitě po svém vydání přední místo, splňuje všechny předpoklady k tomu, aby se stala nepostradatelnou četbou jak pro podnikatele poskytující služby např. v oboru hotelnictví, turismu a rychléhoobčerstvení či pro provozovatele různých obchodů a restaurací (z jejichž praxe úspěšného internetového obchodování uvádí autor četné inspirativní příklady), tak pro všechny manažery malých i velkých firem, kteří chtějí těžit z možností, jež digitální ekonomikapřináší.Edgar K. Geffroy známý německý poradce a autor řady úspěšných knih o prodeji je zakladatelem a průkopníkem koncepce tzv. clientingu. Jeho firma Vetriebsberatung Geffroy GmbH je symbolem moderního prodeje. Zkušenosti v oboru chování zákazníků ajeho nadšení pro digitální technologie z něj v současné době činí úspěšného podnikatele mezinárodního věhlasu. Je autorem 17 knih, mimo jiné i publikace Das einzige, was


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.