Eau de Lacoste L.12.12 Blanc Toaletní voda 100ml
Eau de Lacoste L.12.12 Blanc Toaletní voda 100ml

Eau de Lacoste L.12.12 Blanc Toaletní voda 100ml

od 1 106 Kč
Svěží - chyprová vůně uvedena na trh v roce 2011 Vůně inspirovaná klasickým bílým polo tričkem, výsledkem je nestárnoucí klasika s mužně dřevitou houževnatostí. Elegance, pohoda, svěžest, nadčasovost ... Složení vůně: Hlava: cedrové listy, grapefruit, kardamom, rozmarýn Srdce: kadidlo, tuberóza, ylang-ylang Základ: vetiver, georgijské dřevo, cedr Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením…
Profi-parfemy.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
1 140 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Eau de Lacoste L.12.12 Blanc Toaletní voda 100ml
Výrobce: LACOSTE
Minimální cena: 1 106 Kč
Maximální cena: 1 272 Kč
Ušetříte až: 166 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:
Objem: 175 ml

Popis produktu

Svěží - chyprová vůně uvedena na trh v roce 2011 Vůně inspirovaná klasickým bílým polo tričkem, výsledkem je nestárnoucí klasika s mužně dřevitou houževnatostí. Elegance, pohoda, svěžest, nadčasovost ... Složení vůně: Hlava: cedrové listy, grapefruit, kardamom, rozmarýn Srdce: kadidlo, tuberóza, ylang-ylang Základ: vetiver, georgijské dřevo, cedr Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste - polo tričkem Lacoste L.12.12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období a jeho jednoduchý, ale funkční a zároveň i elegantní sportovní oděv si během chvíle zamilovali nejen další tenisoví šampióni. Svoboda pohybu, kterou jim jednoduché tričko s límečkem z petit piqué bavlny umožňovalo, jej rychle proslavila a učinila z něj jednu z módních legend i nezbytnou součást mužského šatníku napříč všemi světadíly. Vypadá to, že tak jednoduchý kousek musel vzniknout jen tak mimochodem, ale rozšifrujeme-li celý název, zjistíme, že cesta k dokonalosti byla poměrně složitá. L je logicky zkratka pro Lacoste, 1 odkazuje na unikátní tkaninu (bavlna petit piqué) a 2 znamená krátký rukáv. Druhé číslo 12 se vztahuje k počtu prototypů, které vznikly, než byl známý perfekcionista René opravdu spokojený s výsledkem. Po více než 80 letech je tu první pokus zachytit esenci nestárnoucí klasicky do podoby pánské vůně – a to hned ve třech variantách. Eau de Lacoste L.12.12. Blanc, Bleu a Vert zachycují pocit lehkosti, pohody a svěžesti, kterou petit piqué kdysi nabídla René Lacostovi a dodnes ji poskytuje všem, kteří si vezmou legendární polo tričko na sebe. Lacoste Eau de Lacoste Blanc EdT 100 ml pánská toaletní voda Pánská vůně Lacoste Eau de L.12.12 Blanc se nechal inspirovat dnes již klasickým bílým polo tričkem Lacoste L.12.12. Čistota linií a jednoduchost celého konceptu dodává pocit svěží lehkosti a svobody, po které touží nejen všichni muži, kteří si tohle legendární polo tričko berou na sebe. Vůně Eau de Blanc je smyslná a zároveň velmi pohodová vůně pro charismatického muže, který má rád sportovní ale zároveň elegantní styl. Hlavou parfému Lacoste Eau de L.12.12 Blanc jsou svěží esence grapefrutu okořeněné směsí rozmarýnu a kardamonu. Pravou mužnost přináší kombinace květinového srdce z ylang-ylang, vzácné tuberózy a dřevitého základu z viržinského dřeva, kůže a hebkého semiše. Nevzdávejte se příjemných pocitů z elegance na úkor pohodlného sportovního stylu. Spojte vše dohromady a okouzlete bílým zázrakem vaše okolí. Eau de Lacoste L.12.12 Blanc za super cenu. Doprava do 24 hodin zaručena. Francouzský tenista René Lacoste vytvořil první Polo triko v roce 1927 pod kódem L.12.12. V roce 2011 uvedla společnost Lacoste tři pánské vůně inspirované právě Polo trikem. Nové pánské vůně L.12.12. Blanc, L.12.12. Bleu a L.12.12. Verte jsou všechny sportovně laděné, přesto každá má jiný charakter. L.12.12. Blanc je jednoduchá, elegantní a osvěžující, L.12.1

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.