DUCRAY Creastim Roztok proti vypadávání vlasů 2 x 30 ml
DUCRAY Creastim Roztok proti vypadávání vlasů 2 x 30 ml

18. Nejprodávanější
DUCRAY Creastim Roztok proti vypadávání vlasů 2 x 30 ml

od 1 249 Kč
DUCRAY Creastim je vhodný k použití u reakčního vypadávání vlasů u žen. Reakční vypadávání může být způsobeno sezónními a hormonálními změnami (porod, antikoncepce), fyziologickým stresem (nehoda, nemoc, operační zákrok), psychickou újmou (úmrtí, odloučení, stres v práci) nebo radikálními dietami. Na vině může být také nevhodné zacházení s vlasy (přílišné kartáčování, nadměrné fénování horkým vzduchem, používání nevhodných šamponů). Roztok díky…
Drmax.cz
Skladem
Skladem
1 290 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: DUCRAY Creastim Roztok proti vypadávání vlasů 2 x 30 ml
Výrobce: Ducray
Minimální cena: 1 249 Kč
Maximální cena: 1 339 Kč
Ušetříte až: 90 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

DUCRAY Creastim je vhodný k použití u reakčního vypadávání vlasů u žen. Reakční vypadávání může být způsobeno sezónními a hormonálními změnami (porod, antikoncepce), fyziologickým stresem (nehoda, nemoc, operační zákrok), psychickou újmou (úmrtí, odloučení, stres v práci) nebo radikálními dietami. Na vině může být také nevhodné zacházení s vlasy (přílišné kartáčování, nadměrné fénování horkým vzduchem, používání nevhodných šamponů). Roztok díky cílenému působení na růstovou fázi vlasů zmírňuje vypadávání vlasů a aktivuje opětovný růst. Jeho lehká textura usnadňuje každodenní používání bez zanechávaní mastných vlasů. Kreatin - aktivní látka známá pro své energizující účinky. Tetrapeptid - aktivní látka, která omezuje vypadávání vlasů. Vitamin B6 - aktivní látka přispívající k normální syntéze cysteinu. Po aplikaci získávají vlasy znovu svou hustotu, sílu a vitalitu. Lze používat u žen po porodu a je vhodný i pro kojící maminky. Bez parabenů. Bez oplachování. Balení obsahuje 2 x 30 ml.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.