Yves Doz, Mikko Kosonen: Dynamická strategie
Yves Doz, Mikko Kosonen: Dynamická strategie

Yves Doz, Mikko Kosonen: Dynamická strategie

od 439 Kč
Schopnost pohotově měnit strategii vám umožní získat náskok před konkurentyÚspěšné firmy se často stávají oběťmi vlastního úspěchu – když jejich podnikatelské odvětví dozraje, obvykle již totiž nedokáží provést zásadní strategickou sebeobnovu a dosáhnout nové růstové křivky. Proto se potřebují naučit využívat příležitostí, které jim přinášejí změny, přelomové situace a diskontinuity v podnikatelském prostředí. Kniha vyhledávaných poradců v oboru…
Eshop.knihydobrovsky.cz
Skladem
439 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Yves Doz, Mikko Kosonen: Dynamická strategie
Minimální cena: 439 Kč
Maximální cena: 439 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Schopnost pohotově měnit strategii vám umožní získat náskok před konkurentyÚspěšné firmy se často stávají oběťmi vlastního úspěchu – když jejich podnikatelské odvětví dozraje, obvykle již totiž nedokáží provést zásadní strategickou sebeobnovu a dosáhnout nové růstové křivky. Proto se potřebují naučit využívat příležitostí, které jim přinášejí změny, přelomové situace a diskontinuity v podnikatelském prostředí. Kniha vyhledávaných poradců v oboru podnikatelských strategií a zkušených a úspěšných manažerů Yvese Doze a Mikka Kosonena uvádí důvody, proč některé firmy nejsou s to se takovým změnám přizpůsobit, zatímco jiné dokáží v bouřlivých turbulencích podnikatelského prostředí nacházet podnikatelské příležitosti a získávat z nich prospěch. Autoři představují tři zásadní způsobilosti, které si firmy musí osvojit, aby si zajistily a udržely růstový potenciál. Jde o strategickou vnímavost, o kolektivní zapojení a souhru členů vrcholového vedení a o pružnost firemních zdrojů. Podrobně studují každý z těchto prvků „strategické agilnosti“ i předpoklady jejich optimálního (a koordinovaného) rozvoje, aby vedení firem dokázala nalézat správný poměr mezi kontinuitou a podnikatelskou stabilitou na jedné straně a inovačními procesy (včetně implementování nových podnikatelských modelů a inovačních způsobů vytváření hodnoty pro zákazníky i pro firmu) na straně druhé. Y. Doz a M. Kosonen dále ukazují, jak systematicky tuto strategickou agilnost firmy v praxi dovedně rozvíjet, aby její strategie odpovídala novým potřebám – aby její strategie byla skutečně dynamická – a aby taková „agilní“ firma dokázala získávat náskok před svými konkurenty a také si jej udržovat. Možná východiska i cesty osvojení si, popřípadě znovuobnovení strategické agilnosti firmy pak autoři dokumentují na reálných modelových příkladech vybraných předních světových firem (zejména Nokia, SAP, IBM a Hewlett Packard). Objevná kniha předních světových autorů v oboru strategického managementu je určena nejen tvůrcům podnikatelských strategií ve firmách, ale i všem podnikatelům a manažerům, kterým leží na srdci budoucnost jejich organizací, a pochopitelně i pedagogům a studentům pokročilých manažerských a podnikatelských programů.

Yves Doz je profesorem globálních technologií a inovací a strategického managementu na INSEAD. Věnuje se výzkumu strategií a organizačních struktur nadnárodních firem a k tomuto tématu publikoval velkou řadu statí a několik úspěšných knih. Má rovněž rozsáhlé podnikatelské zkušenosti a jako poradce v oblasti rozvoje nových růstových příležitostí a tvorby a implementace konkurenceschopných revitalizačních programů pracoval pro celou řadu velkých světových firem.Mikko Kosonen v současnosti působí jako výkonný viceprezident Finského inovačního fondu. Před tím zastával několik vrcholových manažerských míst ve firmě Nokia, mimo jiné místo šéfa strategie a hlavního ředitele pro informace. Je viceprezidentem doz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.