Celkové hodnocení
3 Komfort nakupování
2.4 Zákaznický servis
2.9 Včasné dodání
26 uživatelských recenzí
Uživatelské recenze Dormeo.cz
Karel
- Považuji za nehoráznost požadovat k ceně zboží dalších 69,- Kč při osobním odběru. Opravdu nechápu, za co tyto další peníze požadují. Představa, že by takto jednaly všechny kamenné obchody a lidé by museli, například v potravinách, zaplatit za osobní odběr každého rohlíku mě přímo děsí. Jen z principu od nich nic nechci.
Považuji za nehoráznost požadovat k ceně zboží dalších 69,- Kč při osobním odběru. Opravdu nechápu, za co tyto další peníze požadují. Představa, že by takto jednaly všechny kamenné obchody a lidé by museli, například v potravinách, zaplatit za osobní odběr každého rohlíku mě přímo děsí. Jen z principu od nich nic nechci.
- Považuji za nehoráznost požadovat k ceně zboží dalších 69,- Kč při osobním odběru. Opravdu nechápu, za co tyto další peníze požadují. Představa, že by takto jednaly všechny kamenné obchody a lidé by museli, například v potravinách, zaplatit za osobní odběr každého rohlíku mě přímo děsí. Jen z principu od nich nic nechci.
Neznámý
- Nikdy více.Po třech letech matrace proležená,zip na potahu se rozjel z rubové strany potaho se všechno páře,takže nyní na posteli pod prostěradlem pouze kus molitanu a to doslova.
Vyhozených 5000kč
- Nikdy více.Po třech letech matrace proležená,zip na potahu se rozjel z rubové strany potaho se všechno páře,takže nyní na posteli pod prostěradlem pouze kus molitanu a to doslova.
Jana
- Reklamace
Chtěla jssm vyměnit matraci za menši ale komunikace katastrofální . Mám na tento shop akorát tak nervy ! Na webu maji napsane že peníze vrací a pani v telefonu řekla , že ne ! Tak kde to jsme ? Absolutně NEDOPORUČUJI !!!!!!
- Reklamace
Jana
- 9.11.2020 objednáno do dne šního dne objednávku nemám dovolat se nejde na email nikdo nereaguje
Velká nespokojenost
- 9.11.2020 objednáno do dne šního dne objednávku nemám dovolat se nejde na email nikdo nereaguje
Jirka
- Žádné nevidim
- Chtěl jsem reklamovat matraci a už jsem narazil, když jsem se dovolal, tak pouze na operátora s kterým se nedomluvíte. Máme velkou matraci na dvou postel,máme si zjistit u dopravce jak to zabalit a poslat,na otázku jestli máme po dobu spát na roštech je nezajímá
Z mé strany, bych Dormeo nedoporučil
- Žádné nevidim
- Chtěl jsem reklamovat matraci a už jsem narazil, když jsem se dovolal, tak pouze na operátora s kterým se nedomluvíte. Máme velkou matraci na dvou postel,máme si zjistit u dopravce jak to zabalit a poslat,na otázku jestli máme po dobu spát na roštech je nezajímá
Bedřich
- ani po čtrnácti dnech od zaplacení zboží nedorazilo
telefony neberou ,když náhodou ,nemůžeme vám pomoci to dopravce ,ale mě nezajímá dopravce , zboží nemohu hodnotit proto že ho nemám
- ani po čtrnácti dnech od zaplacení zboží nedorazilo
Čestmír David
- přistýlka 4 + 1 došla na určenou adresu
- jsem znechucen, myslel jsem, že jsem si zakoupil špičkový luxusní výrobek firmy Dormeo, který budu moci okamžitě používat se všemi jeho výhodami uvedenými na webových stránkách a v mnoha reklamách v tisku a v televizi, ale není tomu tak! Po vybalení byl cítit intenzivní zápach, který okamžitě kontaminoval celý pokoj na chalupě. Přistýlku jsme nemohli vyzkoušet a museli jsme spát v jiném pokoji. Matracový chránič a prostěradlo, které jsme na "luxusní přistýlku" navlékli jsme museli od zápachu vyprat! V přepravním obalu jsme následně našli malý letáček Dormeo, kde bylo ve všech jazycích napsáno (viz příloha) ve stručnosti toto: Zřeknutí se odpovědnosti - po rozbalení může přistýlka vydávat mírný zápach, který není zdraví škodlivý a zmizí po několika dnech větrání. Co to je??? Jak se výrobce a prodejce může zřeknout odpovědnosti za něco , co vyrobil a prodal? Jak může napsat, že zápach odezní po několika dnech? Co znamená přesný údaj výrobce několik dnů? Je to den, dva, týden nebo kolik vlastně?? Před zakoupením nás o této "maličkosti" prodejce zapomněl informovat. To bereme jako oklamání spotřebitele! Tři dny, co jsme byli na chalupě přistýlka intenzivně páchla a pokoj byl neobyvatelný. Pokud po týdnu přistýlka nevyčichne, budeme ji muset vrátit na Vaše náklady! Soužití s Vaším "smraďochem" je zatím nemožné.
Cítíme se oklamáni, přistýlka, zatím tři dny intenzivně zapáchá, nejde vyzkoušet kvalitu spaní. Před zakoupením jsme na tzv. několikadenní zápach nebyli upozorněni.
- přistýlka 4 + 1 došla na určenou adresu
- jsem znechucen, myslel jsem, že jsem si zakoupil špičkový luxusní výrobek firmy Dormeo, který budu moci okamžitě používat se všemi jeho výhodami uvedenými na webových stránkách a v mnoha reklamách v tisku a v televizi, ale není tomu tak! Po vybalení byl cítit intenzivní zápach, který okamžitě kontaminoval celý pokoj na chalupě. Přistýlku jsme nemohli vyzkoušet a museli jsme spát v jiném pokoji. Matracový chránič a prostěradlo, které jsme na "luxusní přistýlku" navlékli jsme museli od zápachu vyprat! V přepravním obalu jsme následně našli malý letáček Dormeo, kde bylo ve všech jazycích napsáno (viz příloha) ve stručnosti toto: Zřeknutí se odpovědnosti - po rozbalení může přistýlka vydávat mírný zápach, který není zdraví škodlivý a zmizí po několika dnech větrání. Co to je??? Jak se výrobce a prodejce může zřeknout odpovědnosti za něco , co vyrobil a prodal? Jak může napsat, že zápach odezní po několika dnech? Co znamená přesný údaj výrobce několik dnů? Je to den, dva, týden nebo kolik vlastně?? Před zakoupením nás o této "maličkosti" prodejce zapomněl informovat. To bereme jako oklamání spotřebitele! Tři dny, co jsme byli na chalupě přistýlka intenzivně páchla a pokoj byl neobyvatelný. Pokud po týdnu přistýlka nevyčichne, budeme ji muset vrátit na Vaše náklady! Soužití s Vaším "smraďochem" je zatím nemožné.
Lucie
- Nevím
- U této spolecnosti jsem koupila deku Warm hug. Puvodni cena byla 1980 Kc, nyní zlevnena na 990. Prisla mi velmi nekvalitni deka v hodnote max 150 Kc. Vlastne ani to ne. Neda se použít. Tak strasne pousti bílá vlakna, ze jsme za chvili byli bílí my i vsechno v okoli, vlakna byla v puse, v nose, v usich, vlasech. No, za tuhle cenu? Napsala jsem na jejich stranky k tomuto produktu hodnoceni, ale nemaji kousek cti, aby ho zverejnili nebo na nej reagovali. Proste nekvalitni veci za šílené ceny.
U této spolecnosti jsem koupila deku Warm hug. Puvodni cena byla 1980 Kc, nyní zlevnena na 990. Prisla mi velmi nekvalitni deka v hodnote max 150 Kc. Vlastne ani to ne. Neda se použít. Tak strasne pousti bílá vlakna, ze jsme za chvili byli bílí my i vsechno v okoli, vlakna byla v puse, v nose, v usich, vlasech. No, za tuhle cenu? Napsala jsem na jejich stranky k tomuto produktu hodnoceni, ale nemaji kousek cti, aby ho zverejnili nebo na nej reagovali. Proste nekvalitni veci za šílené ceny.
- Nevím
- U této spolecnosti jsem koupila deku Warm hug. Puvodni cena byla 1980 Kc, nyní zlevnena na 990. Prisla mi velmi nekvalitni deka v hodnote max 150 Kc. Vlastne ani to ne. Neda se použít. Tak strasne pousti bílá vlakna, ze jsme za chvili byli bílí my i vsechno v okoli, vlakna byla v puse, v nose, v usich, vlasech. No, za tuhle cenu? Napsala jsem na jejich stranky k tomuto produktu hodnoceni, ale nemaji kousek cti, aby ho zverejnili nebo na nej reagovali. Proste nekvalitni veci za šílené ceny.
jana 29. 8.
- vysi ceny vymenily darek a nelze vymenit
kdy nabizi jsou ochotni, ale kdyz nastane problem z jejich strany neresito
- vysi ceny vymenily darek a nelze vymenit
Mirek
- Koupil jsem si potah na polštář který jsem si zakoupil v doméně. Z kvalitou tohoto potahů nejsem spokojen tak jsem ho chtěl hned na druhý den chtěl vratit ale narazil jsem vrátit to nejde. Proč taková značka si nestojí za svými výrobky a že můžou být i špatné.
Nedoporučuji neumějí vyjít vstříc zákazníkovi co se týče reklamací (vrácení výrobku)
- Koupil jsem si potah na polštář který jsem si zakoupil v doméně. Z kvalitou tohoto potahů nejsem spokojen tak jsem ho chtěl hned na druhý den chtěl vratit ale narazil jsem vrátit to nejde. Proč taková značka si nestojí za svými výrobky a že můžou být i špatné.