Celkové hodnocení
3.5 Komfort nakupování
3.5 Zákaznický servis
3.7 Včasné dodání
21 uživatelských recenzí
Pobočky
- Prodejna BRNO: Brno, Kosmova 4, 61200
- NWT a.s.: Zlín, Třída Tomáše Bati 269, 760 01
Uživatelské recenze Digiboss.cz
Skutečnost
- Velmi špatný poprodejní servis. Reklamaci odbyli jednou větou. Prý můžu za skvrny v mobilu, kam se nedostanu ani. Lepkavá kapalina prý z mého zapříčínění.
Koupil jsem pred rokem mobil. Xiaomi Redmi 4X. Odesel display. Poslal jsem na reklamaci. Po oprave pres Digiboss odesel mobil uplne. Poslal jsem znovu na opravu. Vratili mobil, ze je v nem lepkava latka. Pritom mobil rozebiral jen servisak. Velmi spatna reklamace. Hodili na nas skvrny uvnitr mobilu kam se dostal 2x jen servisak pres digiboss. Komunikace je katastrofalni. Jakysi pan Zavr.. mi nebere vubec telefony. Dnes jsem volal, ze bude v 9:00 v kancelari. Zkousel jsem to 4x po hodine a nebral tel. Mobil s fotkami skvrn uvnitr mi poslali zpet a email o zamitnuti den predem v 8 v noci. Velmi velmi spatny servis. Nemam mobil a digiboss mi jen pise, ze "mame smulu". Tedy pan Zav.. z reklamaci. NEDOPORUCUJI. NYNI SE MUSIM OBRATIT NA COI A RESIT U NICH POMOC. REKLAMACI OPRAVY MI ZAMITLI PRO SKVRNY UVNITR MOBILU KAM SE BEZNY UZIVATEL NEDOSTANE. UZ NIKDI VICE DIGIBOSS. Celkem jsem musel kvuli nim vyhodit pres 300 kc za postovne. Mobil jsem posilal 2 x na opravu. Po prvni oprave sel jen 14 dni. Po druhe oprave mi ho vratili s fotkami pofidernich skvrn uvnitr mobilu kam se uzivatel nedostane. Navic ponicil pri oprave nekdo gumicku kolem kamery a nedocvakl ani mobil poradne zpet pri sestavovani. Skvrny ani nemaji stopy po vtekani dovnitr. Jsou to skvrny na baterii beze stop vtekani. Navic skvrny na schovanych zakrytych mistech. O zadne kapaline lepkave nevim. Na dotaz ze chci mluvit s opravarem mi napsali mail ze mi nesdeli kontakt. Telefony na jakehosi pana Zav.... z reklamacniho neprepojuji. Daji jen klapku kterou stejne nebere. Katatrofalni poprodejni servis. Nedoporucuji. Schovavaji se prede mnou a napsali jen 2 maily.
- Velmi špatný poprodejní servis. Reklamaci odbyli jednou větou. Prý můžu za skvrny v mobilu, kam se nedostanu ani. Lepkavá kapalina prý z mého zapříčínění.
Petr
- Doba dodání, kvalitní komunikace. Jsem maximálně spokojen. Doporučuji a nakoupím znovu
- Bohužel mi bylo dodáno vadné zboží. Obchod jsem však informoval v den dodání a do 36 hodin jsem měl doma zboží nové, bezvadné.
Jsem příjemně překvapen, že ještě existuje kvalitní obchod po zkušenostech s Alzou či Czc.
- Doba dodání, kvalitní komunikace. Jsem maximálně spokojen. Doporučuji a nakoupím znovu
- Bohužel mi bylo dodáno vadné zboží. Obchod jsem však informoval v den dodání a do 36 hodin jsem měl doma zboží nové, bezvadné.
Neznámý
5
Věra
- - skvělé ceny,velký výběr výrobků
- nic
přehledný obchod kde vybereme od A do Z, plno slev kde jinde ani nemají. koupen mobil a přišel druhý den perfektně zabalen, z naší strany doporučujeme opravdu dobrá komunikace,rychlost dodání. Spokojenost!!!
- - skvělé ceny,velký výběr výrobků
- nic
Marta Pospíšilová
- cena zakoupeného zboží nákup v pohodlí z domu
- dost dlouhá doba dodání, ale to je spíš chyba přepravce, ne obchodu - a možná jsem byla jen netrpělivá
doporučuji
- cena zakoupeného zboží nákup v pohodlí z domu
- dost dlouhá doba dodání, ale to je spíš chyba přepravce, ne obchodu - a možná jsem byla jen netrpělivá
VYHNÁNEK Gabriel
- -
- Neschopnost uhlídat kvalitu prodávaného (zkušenost s pračkou ZANNUSI ZWH7120P) Napsal jsem mailem: Dobrý den. Dne 7.6.2012 jsem u Vás kupoval pračku Zannusi. Předchozí, od stejného výrobce, mi sloužila 18 let. Tato definitivně skončila řed pár dny. Jak je to možné? Zčala být hlučná. Nejspíš tedy ložiska. Zavolal jsem opraváře. Odklopil horní plášť a ptá se mě: vy už jste měl pračku u někoho v opravě? Neměl! Vy jste můj opravář! Ale tato už byla opravovaná - a ukázal mi na neodborně zozříznutý a následně sešroubovaný buben. Oravu jsem nakonec vzdal. Cena, pochopitelně. Takže nevím, kdo měl tuto nově zabalenou, od vás distribuovanou pračku už v pazourech. Děkuji za drahou zkušenost. Vypadá to, podle opraváře, že si ji už někdo pořídil přede mnou a následně ji, ve čtrnáctidenní lhůtě, zmasakrovanou vrátil. Na tu bídu ještě jela opravdu dlouho. Posílám v příloze záručák. Jak s informací naložíte je už vaše věc. Já jsem poučen, že český človíček nemá zábran jak vydrbat s druhým.
Nejspíše je NUTNÉ prověřit doma odborníkem, v jakém stavu jste složitější přístroje zakoupili. nenechte se mást dokonalým zabalením produktu - NEMUSÍ BÝT NOVÝ !
- -
- Neschopnost uhlídat kvalitu prodávaného (zkušenost s pračkou ZANNUSI ZWH7120P) Napsal jsem mailem: Dobrý den. Dne 7.6.2012 jsem u Vás kupoval pračku Zannusi. Předchozí, od stejného výrobce, mi sloužila 18 let. Tato definitivně skončila řed pár dny. Jak je to možné? Zčala být hlučná. Nejspíš tedy ložiska. Zavolal jsem opraváře. Odklopil horní plášť a ptá se mě: vy už jste měl pračku u někoho v opravě? Neměl! Vy jste můj opravář! Ale tato už byla opravovaná - a ukázal mi na neodborně zozříznutý a následně sešroubovaný buben. Oravu jsem nakonec vzdal. Cena, pochopitelně. Takže nevím, kdo měl tuto nově zabalenou, od vás distribuovanou pračku už v pazourech. Děkuji za drahou zkušenost. Vypadá to, podle opraváře, že si ji už někdo pořídil přede mnou a následně ji, ve čtrnáctidenní lhůtě, zmasakrovanou vrátil. Na tu bídu ještě jela opravdu dlouho. Posílám v příloze záručák. Jak s informací naložíte je už vaše věc. Já jsem poučen, že český človíček nemá zábran jak vydrbat s druhým.
Matys
- dobrrá cena, blízké bydliště
- menší výběr
dobré ceny
- dobrrá cena, blízké bydliště
- menší výběr
Rostislav
Doporučuji.
Ruda
- dobry přistup k zákazníkovi
- nemam nic
vřele doporučuji
- dobry přistup k zákazníkovi
- nemam nic
Honza1987
- ceny, široký sortiment
- někdy zavádějící info u některých výrobků
vřelý zákaznický servis pokud nabídnutí více alternativ pokud nemohou splnit přání zákazníka..spokojenost
- ceny, široký sortiment
- někdy zavádějící info u některých výrobků