Dagmar Jakubíková: Strategický marketing
Dagmar Jakubíková: Strategický marketing

Dagmar Jakubíková: Strategický marketing

Z obsahu Obsah O autorce 10 Předmluva 11 1. Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu13 1.1 Podstata podnikání 14 1.2 Podstata a důležitost strategického řízení firem a organizací 16 1.2.1 Vize 18 1.2.2 Poslání - mise 20 1.2.3 Globální firemní cíle 25 1.2.4 Analýza prostředí, podnikatelského portfolia a scénáře vývoje prostředí 28 1.2.5 Typologie firemních strategií 29 1.3 Proces strategického řízení v…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Dagmar Jakubíková: Strategický marketing
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Z obsahu Obsah O autorce 10 Předmluva 11 1. Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu13 1.1 Podstata podnikání 14 1.2 Podstata a důležitost strategického řízení firem a organizací 16 1.2.1 Vize 18 1.2.2 Poslání - mise 20 1.2.3 Globální firemní cíle 25 1.2.4 Analýza prostředí, podnikatelského portfolia a scénáře vývoje prostředí 28 1.2.5 Typologie firemních strategií 29 1.3 Proces strategického řízení v kostce 39 1.3.1 Strategické plánování 40 1.3.2 Realizace 41 1.3.3 Kontrola 42 1.4 Vzájemné vazby mezi strategickým řízením a strategickým marketingem 43 Shrnutí 43 2. Marketingová koncepce 45 2.1 Vývoj podnikatelských koncepcí 46 2.2 Marketing 51 2.2.1 Marketingový směnný proces - marketingová koncepce 53 2.3 Trhy a konkurenční prostor 59 2.3.1 Analýza poptávky a nabídky 60 2.3.2 Typy trhů 64 2.3.3 Velikost, analýza a struktura trhů - kvantifikace poptávky 67 2.3.4 Změny podoby trhů a tendence v jejich vývoji 69 2.3.5 Tržně orientované strategie 70 Shrnutí 71 3. Rozvoj a plánování strategického marketingu73 3.1 Strategický marketing 74 3.1.1 Strategický marketing jako součást marketingového procesu  tvorby a předávání hodnot 78 3.2 Strategické marketingové řízení 79 3.3 Marketingové strategické plánování 80 3.3.1 Stručný přehled typů a stylů plánování 82 3.4 Jednotlivé fáze marketingového strategického plánování 83 3.4.1 Fáze analýzy a prognózy 83 3.4.2 Cíle a strategie podnikatelských oborů / strategických podnikatelských jednotek 83 3.4.3 Určení strategie subjektů trhu 84 3.4.4 Zhodnocení a volba strategií 84 3.4.5 Strategické rozpočtování 84 3.4.6 Implementace marketingových strategií 85 3.4.7 Kontrola marketingové strategie 85 3.5 Marketingový plán 86 3.6 Přístupy, metody a operace v marketingovém strategickém projektování 90 Shrnutí 92 4. Marketingová situační analýza a predikce vývoje 93 4.1 Situační analýza 94 4.2 Analýza prostředí firmy 97 4.2.1 Vnější prostředí 98 4.2.2 Vnitřní prostředí 109 4.3 Predikce vývoje prostředí 112 4.4 Proces strategické analýzy a predikce vývoje 115 4.5 Marketingový informační systém a social business 118 4.6 PIMS program 123 4.6.1 Užitečnost programu PIMS 125 Shrnutí 126 5. Specifické metody marketingové situační analýzy 127 5.1 Marketingová situační analýza a metody interpretace dat 128 5.2 SWOT analýza, matice TOWS a matice SPACE 129 5.3 Metody portfolio analýzy a jejich modifikace 132 5.3.1 Portfolio matice BCG (Boston Consulting Group) -  The Growth Share Matrix 133 5.3.2 Portfolio matice GE (General Electric Business Screen)  firmy McKinsey 139 5.3.3 Portfoliové matice životního cyklu odvětví (prostředí) 141 5.3.4 Ohmaeho strategická matice 143 5.4 Analýza zákaznického portfolia 144 5.5 Analýza zkušenostního efektu, tzv. zkušenostní křivky 144 5.6 Analýza strategických skupin 146 5.7 Analýza konkurenční výhody 147 5.8 Analýza struktury sortimentu nabídky - model Petra Druckera 148 5.9 Analýza tržních mezer - GAP analýza 149 5.10 Souřadnicové sítě 150 5.11 Metoda ABC (

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.