Culti Grandtour Aroma difuzér s náplní 1000 ml (FlorangeTerra)
Culti Grandtour Aroma difuzér s náplní 1000 ml (FlorangeTerra)

Culti Grandtour Aroma difuzér s náplní 1000 ml (FlorangeTerra)

Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Vzpomínky na léto, suvenýry z cest. Sladká a smyslná vůně mandarinky, neroli a pomerančového květu rozpuštěná v nostalgii orientálních balzámů a vanilky. Vůně pro cestovatele.Luxusní aroma difuzér s ratanovými tyčinkami značky Culti Stile Grandtour obohatí interiér smyslnou vůní, která ani postupem času nevymizí! Vůně je namíchána v souladu s hlubokou tradicí italského…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Culti Grandtour Aroma difuzér s náplní 1000 ml (FlorangeTerra)
Výrobce: Culti
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Vzpomínky na léto, suvenýry z cest. Sladká a smyslná vůně mandarinky, neroli a pomerančového květu rozpuštěná v nostalgii orientálních balzámů a vanilky. Vůně pro cestovatele.Luxusní aroma difuzér s ratanovými tyčinkami značky Culti Stile Grandtour obohatí interiér smyslnou vůní, která ani postupem času nevymizí! Vůně je namíchána v souladu s hlubokou tradicí italského parfémářství. Vůně Culti se skládá z vysokého podílu unikátních vázaných molekul zajišťujících skutečnou intenzitu vůně, která je v průběhu času postupně uvolňována, neobsahuje barviva a je zdravotně nezávadná. Aroma difuzér Culti v podobě skleněné lahvičky potažené poloprůhlednou oranžovou metalízou s uzávěrem z přírodního lakovaného dřeva ozdoben textilním žakárovým štítkem dodá každému prostoru svěžest a harmonii.Ratanové tyčinky stačí umístit do difuzéru s vůní. Tyčinky se chovají jako "knoty" a čerpají vůni oleje.Nádherný dárek a jedinečná interiérová dekorace.Obsah: 1000 ml.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.