Christopher A. Weidner: Japonská filozofie Wabi Sabi
Christopher A. Weidner: Japonská filozofie Wabi Sabi

Christopher A. Weidner: Japonská filozofie Wabi Sabi

od 210 Kč
Wabi Sabi - Christopher A. Weidner. Japonská filozofie Wabi Sabi zprostředkovává úplně nové pojetí času: podle ní je nejdůležitější vzít ho do vlastních rukou v souladu se svými osobními potřebami. Množství času nehraje žádnou roli. Wabi Sabi - Christopher A. Weidner od nakladatelství v kategorii Filozofie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Japonská filozofie Wabi Sabi zprostředkovává úplně nové pojetí času: podle ní je nejdůležitější…
Alza.cz
Skladem
210 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Christopher A. Weidner: Japonská filozofie Wabi Sabi
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 278 Kč
Ušetříte až: 68 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Wabi Sabi - Christopher A. Weidner. Japonská filozofie Wabi Sabi zprostředkovává úplně nové pojetí času: podle ní je nejdůležitější vzít ho do vlastních rukou v souladu se svými osobními potřebami. Množství času nehraje žádnou roli. Wabi Sabi - Christopher A. Weidner od nakladatelství v kategorii Filozofie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Japonská filozofie Wabi Sabi zprostředkovává úplně nové pojetí času: podle ní je nejdůležitější vzít ho do vlastních rukou v souladu se svými osobními potřebami. Množství času nehraje žádnou roli.Autor: Christopher A. WeidnerRok vydání­: 2010Vazba: Brožovaná s přebalem matnáISBN: 978-80-7336-585-1Počet stran: 162Rozměry: 210,0 x 140,0 x 20,0 Christopher A. Weidner. Jak lépe využívat čas Jak objevit hodnotu okamžiku a najít vlastni rytrnus Nemůžete se uklidnit? Nedopřejete si žádnou přestávku? Ačkoli si plánujete pracovní i volný čas, nemáte ho dost?

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.