Chögyam Trungpa: Protnutí duchovního materialismu
Chögyam Trungpa: Protnutí duchovního materialismu

Chögyam Trungpa: Protnutí duchovního materialismu

V tomto moderním duchovním klasickém díle tibetský meditační mistr Chögyam Trungpa upozorňuje na nejběžnější úskalí, kterému každý praktikující na duchovní cestě padne za oběť: nazývá se duchovní materialismus. Ukazuje, že lidé mají všeobecně sklon pojímat duchovnost jako proces sebe-zdokonalení, jako podnět k rozvoji a zušlechtění ega, i když ego je svou povahou v podstatě prázdné. Chögyam Trungpa k tomu dodává: "Problém spočívá v tom, že ego…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Chögyam Trungpa: Protnutí duchovního materialismu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

V tomto moderním duchovním klasickém díle tibetský meditační mistr Chögyam Trungpa upozorňuje na nejběžnější úskalí, kterému každý praktikující na duchovní cestě padne za oběť: nazývá se duchovní materialismus. Ukazuje, že lidé mají všeobecně sklon pojímat duchovnost jako proces sebe-zdokonalení, jako podnět k rozvoji a zušlechtění ega, i když ego je svou povahou v podstatě prázdné. Chögyam Trungpa k tomu dodává: "Problém spočívá v tom, že ego může měnit vše ve svůj prospěch, dokonce i duchovnost." Jeho pronikavé a soucitné učení slouží k tomu, aby nás probudilo z úskoků, které se sebou hrajeme, a nabídlo nám daleko jasnější skutečnost: pravdivé a radostné osvobození, které v každém případě vyžaduje, abychom "nechali odejít" já, místo abychom pracovali na jeho zlepšení. Je to poselství, které rezonuje ve studentech téměř čtyřicet let a zůstává čerstvé i dnes. Protnutí duchovního materialismu - Chögyam Trungpa od authora Chögyam Trungpa a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Chögyam TrungpaTriton 2013, edice Nové světyKniha, čeština, 208 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.