



CHLOÉ Chloé 30 ml

Chloé Chloé 30 ml parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé 30 ml parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé 30 ml parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé parfémovaná voda pro ženy 30 ml
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Chloé CHLOÉ Parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé 30 ml parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé 30 ml parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé 30 ml parfémovaná voda pro ženy
Chloé Chloé parfémovaná voda pro ženy 30 ml
Chloé Chloé - EDP 30 ml
CHLOÉ Chloé EdP 30 ml
Chloé Chloé - EDP 30 ml
Chloé Chloé - EDP 30 ml
Chloé Chloé EDP 30 ml W
Chloé Chloé parfémovaná voda pro ženy 30 ml
Chloé Chloé parfémová voda 30 ml
Specifikace

Klíčové vlastnosti
Vlastnosti
Popis produktu
Květinová - pudrová uvedena na trh v roce 2009 noblesní, elegantní, velmi ženská, vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl. Pro ženu plnou života. Složení vůně: Hlava - pivoňka, liči, frézie Srdce - magnólie, konvalinka, růže Základ - medový nádech, ambra, santalové dřevo Tato vůně získala prestižní ocenění Nejlepší parfém roku 2009 od mezinárodní nadace pro parfémy v soutěži FiFi Awards (jedná se o obdobu filmového Oscara pro parfémy). Vůně Chloé Nová vůně Chloé vyjadřuje tvořivou, sebevědomou jedinečnost Chloé ženy. Svěží a velmi ženská vůně vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl. Portréty žen Vizí značky Chloé není soustředit se na jeden typ ženy, ale vystihnout různorodost. Proto byly vybrány tři mladé ženy, aby ztělesnily proměnlivost a odlišné aspekty značky Chloé. Tyto tři ženy jsou tvářemi současnosti, které reprezentují sebevědomí, energičnost a průbojnost vyvážené přirozenou krásou a elegancí. Ony samy vnímají vůni Chloé takto: Symbolické nóty Stejným způsobem, jakým si Chloé obratně pohrává se svými představami o ženskosti, bere nyní do rukou tradiční růži a s důmyslnou precizností ji přetváří ve vůni plnou života. Aranžuje ji do poloh průzračnosti a hřejivosti, hravosti a podmanivosti.Tvůrci parfémů Michel Almairac a Amandine Marie z firmy Robertet pracovali na tom, aby namíchali pro Chloé svůdnou, nespoutanou esenci kombinováním květinových a pudrových tónů s veselým náznakem pivoňky a liči ozdobených jarními fréziemi. Vzdušná, flirtující vrchní nóta je pomalu unášena pryč, aby dala prostor bohatší a smyslnější růži, které dělají společnost magnólie, konvalinky a nepatrný náznak ambry a elegantního cedrového dřeva. Nadčasový flakón Tak jako vůně spojuje klasické prvky s novými svěžími nápady, vzdušnou sladkost s dřevitou silou, je i flakón studií protikladů. Designer Patrick Veillet se při vytváření delikátní stěny čtvercového flakónu inspiroval komplikovaným detailem plisovaného rukávu halenky Chloé. Zatímco oválný uzávěr si pohrává s čistými rovnými liniemi, stříbrný límec flakónu evokuje nostalgickou náladu. Jeho kovový povrch je jedinečným příkladem řemeslnictví, tak zřídka viděném v moderním parfumérství. Delikátní eleganci dotváří stužka v barvě okvětních lístků lososové růže, která je ležérně ovázaná kolem hrdla flakónu. Zachycení emocí Kampaň se zaměřuje na tři Chloé ženy, které byly zachyceny v detailním záběru s použitím černobílé fotografie navazující na tradici klasických studiových snímků. Vše bylo obohaceno o nepředvídatelné inovace od uměleckého ředitele Ezry Petronia a fotografického týmu Inez Van Lamsweerde a Vinoodh Matadin. Tento jednoduchý přirozený styl vytváří dialog odhalující vnitřní krásu a charakter každé z těchto žen. Herečky Chlo? Sevigny a Clémense Poésy a modelka Anja Rubik jsou portrétovány objevným způsobem v intimním momentu. Emocionální obraz, který zhmotňuje ducha Chloé je vyjádřen symbolickou vizí smyslnosti, síly a individualismu. Objem nádobky (ml