Chemex Papírové filtry 6-10 šálků
Chemex Papírové filtry 6-10 šálků

TOP 20
Chemex Papírové filtry 6-10 šálků

od 239 Kč
Filtrování přes papír má svoje klady i zápory. Velkou výhodou je velmi čirý vzhled nápoje a čistá chuť (v porovnání třeba s french pressem). Nicméně nositelem chuti v kávě jsou esenciální oleje, které z určité části ulpí na papírovém filtru. Filtrační papír je tedy nejdůležitější částí většiny filtračních kávovarů.Tyto filtry jsou domyšlené k dokonalosti. Jsou vytvořené ze speciálního papírového materiálu, který velice dobře filtruje i ty…
Aromaniac
Za dopravu 79 Kč Skladem
289 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Chemex Papírové filtry 6-10 šálků
Výrobce: Chemex
Minimální cena: 239 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetříte až: 160 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Filtrování přes papír má svoje klady i zápory. Velkou výhodou je velmi čirý vzhled nápoje a čistá chuť (v porovnání třeba s french pressem). Nicméně nositelem chuti v kávě jsou esenciální oleje, které z určité části ulpí na papírovém filtru. Filtrační papír je tedy nejdůležitější částí většiny filtračních kávovarů.Tyto filtry jsou domyšlené k dokonalosti. Jsou vytvořené ze speciálního papírového materiálu, který velice dobře filtruje i ty nejjemnější částečky pomleté kávy a přitom propouští velké množství esenciálních olejů, takže dostanete šálek čirý a přitom bohatý na chuť. Jsou o cca 30 % tlustší než běžné filtry a napomáhají svojí strukturou k regulovanému průtoku při filtrování, protože extrakce by měla proběhnout v čase 3-4 minut. Filtr se ještě pyšní tím, že z kávy dokáže odfiltrovat nežádoucí hořké tóny a pachuť.Před použitím každého papírového filtru doporučujeme řádně filtr propláchnout teplou vodou. Kompatibilní s verzemi Chemexu na 6, 8 a 10 porcí.Filtry jsou již složené a s hranatou vrchní částí.Bělené kyslíkem (bez dopadu na chuť).Množství: 100 Ks.Made in USA.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.