Charles Phillips: Taktické myšlení
Charles Phillips: Taktické myšlení

Charles Phillips: Taktické myšlení

od 94 Kč
Publikace: Taktické myšlení - 50 cvičení, které změní způsob vašeho myšlení - Phillips Charles. Kniha pro bystré čtenáře přináší 50 cvičení, rébusů a hlavolamů, kterými si procvičíte své taktické myšlení - budete myslet o jeden krok dopředu, nejdříve se zamyslíte a poté teprve budeme mluvit a naučíte se dívat na věci z nečekaných úhlů. Každý hlavolam má čas určený ke svému vyřešení, správné odpovědi jsou na konci knihy. Podívejte se i na další…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
94 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Charles Phillips: Taktické myšlení
Minimální cena: 94 Kč
Maximální cena: 94 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Taktické myšlení - 50 cvičení, které změní způsob vašeho myšlení - Phillips Charles. Kniha pro bystré čtenáře přináší 50 cvičení, rébusů a hlavolamů, kterými si procvičíte své taktické myšlení - budete myslet o jeden krok dopředu, nejdříve se zamyslíte a poté teprve budeme mluvit a naučíte se dívat na věci z nečekaných úhlů. Každý hlavolam má čas určený ke svému vyřešení, správné odpovědi jsou na konci knihy. Podívejte se i na další tituly z této edice, abyste mysleli jasněji, ostřeji a produktivněji. Publikace: Taktické myšlení - 50 cvičení, které změní způsob vašeho myšlení - Phillips Charles. Brzo budete myslet o jeden krok dopředu, nejdříve se zamyslíte a poté teprve budeme mluvit a naučíte se dívat na věci z nečekaných úhlů. Každý hlavolam má čas určený ke svému vyřešení, správné odpovědi jsou na konci knihy. Podívejte se i na další tituly z této edice, abyste mysleli jasněji, ostřeji a produktivněji. Cvičení jsou řazená od jednoduchých (zahřívacích) přes středně těžká a těžká, až ke skutečné výzvě!Autor: Charles Phillips Vazba: brožovaná bez přebalu leskláFormát: 126 x 186 x 6 mmPočet stran: 96Datum vydání: 2012

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.