Chanel No. 5 - toaletní voda s rozprašovačem 50 ml
Chanel No. 5 - toaletní voda s rozprašovačem 50 ml

Chanel No. 5 - toaletní voda s rozprašovačem 50 ml

od 2 468 Kč
Vůně byla uvedena na trh v roce 1921. N°5 má magickou moc zahalit ženu do elegance a rafinovanosti. Kdykoli nosí tento symbol ženskosti, vyjadřuje tím svůdný okamžik. Zřejmě nejslavnější parfém, byl zařazen do síně slávy FiFi roku 1987. V roce 1987 se vůně N°5 od Chanel dostala do síně slávy organizace FiFi (The Fragrance Foundation)  Chanel No. 5 je ikona! Není ho snad ani potřeba představovat. Nejlegendárnější, nejoblíbenější, nejprodávanější…
Parfemy-elnino.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
2 667 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Chanel No. 5 - toaletní voda s rozprašovačem 50 ml
Výrobce: CHANEL
Minimální cena: 2 468 Kč
Maximální cena: 3 032 Kč
Ušetříte až: 564 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:
Objem: 50 ml

Popis produktu

Vůně byla uvedena na trh v roce 1921. N°5 má magickou moc zahalit ženu do elegance a rafinovanosti. Kdykoli nosí tento symbol ženskosti, vyjadřuje tím svůdný okamžik. Zřejmě nejslavnější parfém, byl zařazen do síně slávy FiFi roku 1987. V roce 1987 se vůně N°5 od Chanel dostala do síně slávy organizace FiFi (The Fragrance Foundation)  Chanel No. 5 je ikona! Není ho snad ani potřeba představovat. Nejlegendárnější, nejoblíbenější, nejprodávanější parfém všech dob! Pokud jste mu ještě nepřišly na chuť, věřte tomu, že jeho kouzlu časem propadnete, protože není legendou jen tak pro nic za nic. Coco Chanel tento parfém vytvořila jako svůj vůbec první ve spolupráci s chemikem Ernestem Beaux, jehož předkové odpovídali za výrobu parfémů na carském dvoře v Rusku. Parfém tvoří kompozice více než 80 složek, což byl v době jeho vzniku opravdu revoluční počin. Mezi základní ingredience patří jasmín, růže, kosatec, ylang ylang, vanilka, ambra a santalové dřevo. Název parfému, tedy „číslo pět“, údajně vychází z dětství samotné Coco, které strávila v sirotčinci v Aubazine, který založil cisterciácký řád, jež klade velký důraz na numerologii. Právě číslo pět mělo pro tento řád mystický význam a objevovalo se všude. Symboliku tohoto čísla převzala i Coco Chanel a proto tak pojmenovala svůj první parfém. Další legenda říká, že si Coco Chanel vybírala z pěti různých kompozicí tu pravou a právě číslo pět vybrala jako finální. Každopádně tento název dnes zná opravdu každý! Když se řekne parfém, většinu z nás automaticky napadne právě „Chanel No. 5“. Tento „nejlepší parfém světa“ si zamilovala i nejvíce sexy žena světa – Marilyn Monroe, propagovaly ho i Catherine Deneuve, Nicole Kidman nebo Audrey Tautou. Korunovaný král parfémového království, kterého ne všechny dámy uznávají. Chanel N°5 není zcela běžná vůně na běžné nošení. N°5 se hodí do společnosti, je to filigránský klenot. Vybroušený diamant, avšak neházející odlesky na všechny strany. Z toho také pramení toliko rozporuplných reakcí a názorů na parfém, který sedí od roku 1987 v síni slávy parfémové organizace FiFi. Hlavu tohoto pozoruhodného parfému tvoří jasmín a neroli, srdce ylang-ylang a růže a v základu ucítíte santalové dřevo s vanilkou. Chanel číslo pět by se dal charakterizovat jako nadčasová perla, čistá, plná ženskosti. Spíše je to záležitost středního věku, než parfém pro náctileté dívky. Jeho vůně je podmanivá, dominantní a zpočátku velmi těžká. Po hodině se ostré hrany otupují a vůně se rozloží do jemných květů na vanilkovém pozadí. Už flakon evokuje tajemnou, rafinovanost ukrývající se uvnitř. Obsah aldehydů se rozkládá na aceton, což znamená, že ne každý se s touto vůní ztotožní, sžije, či ji dokonce snese. Chanel N°5 je náročný a výstřední ve všem. Musíte pro něho mít čich, správné pH pokožky, peníze i doplňky, abyste dosáhli kýženého výsledku. Je jako těžký drahokamový prsten, který se musí umět nosit. Chanel N°5 vás buď uchvátí na pořád a vždy v něm najdete něco nového, nebo ho rovnou znechuceně

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.