Cambridge University Press Business Benchmark Upper Intermediate Personal Study Book BEC and BULATS Edition
Cambridge University Press Business Benchmark Upper Intermediate Personal Study Book BEC and BULATS Edition

Cambridge University Press Business Benchmark Upper Intermediate Personal Study Book BEC and BULATS Edition

Publikace: Business Benchmark Upper-intermediate Personal Study Book. Anotace: Kurz obchodní angličtiny... Popis: Business Benchmark is a Business English course for BEC or BULATS and can also be used independently of these exams for general Business English courses. This Personal Study Book contains essential grammar and vocabulary practice for students at an upper-intermediate level. Publikace: Business Benchmark Upper-intermediate Personal…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Cambridge University Press Business Benchmark Upper Intermediate Personal Study Book BEC and BULATS Edition
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Business Benchmark Upper-intermediate Personal Study Book. Anotace: Kurz obchodní angličtiny... Popis: Business Benchmark is a Business English course for BEC or BULATS and can also be used independently of these exams for general Business English courses. This Personal Study Book contains essential grammar and vocabulary practice for students at an upper-intermediate level. Publikace: Business Benchmark Upper-intermediate Personal Study Book. pracovní sešit. Nový třídílný kurz obchodní angličtiny pro BEC nebo BULATS zkoušky. Může být ale také používán jako vhodný kurz pro výuku obecné obchodní angličtiny. 24 krátkých lekcí zahrne nutnou slovní zásobu, gramatiku, čtení, psaní, poslech a konverzaci pro složení zkoušek BEC nebo BULATS. V knize je používán autentický a současný obchodní jazyk. Více informací naleznete na: www.cambridge.org/elt/professional

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.