C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Budoucnost konkurence
Budoucnost konkurence
Budoucnost konkurence
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Budoucnost konkurence
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Budoucnost konkurence
Budoucnost konkurence
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad od nakladatelství Management Press, s.r.o. v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz C.K. PrahaladSpoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkemManagement PressKniha, čeština, 280 stran