C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

od 336 Kč
Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že…
Alza.cz
Skladem
338 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Minimální cena: 336 Kč
Maximální cena: 341 Kč
Ušetříte až: 5 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad od nakladatelství Management Press, s.r.o. v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz C.K. PrahaladSpoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkemManagement PressKniha, čeština, 280 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.