Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen C. H. Beck Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Učebnice/Odborná literatura

C. H. Beck Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová cena od 0 Kč

C. H. Beck Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová

Hodnocení: 1x
  • 4

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů marketingového mixu. Proces změn je třeba chápat jako hledání větší ...a dál?

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

C. H. Beck Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová - parametry

Název produktu: C. H. Beck Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 0 Kč
Maximální cena: 0 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů marketingového mixu. Proces změn je třeba chápat jako hledání větší flexibility nabídky k uspokojení potřeb zákazníka. Požadavek uplatnění marketingové koncepce v praxi velkých, ale i středních a malých podniků přináší řadu latentních i skutečných rozporů mezi základními články hodnototvorného řetězce. Nejzřetelnější je rozpor mezi výrobou a marketingem. Uspokojivé řešení a eliminace těchto rozporů jsou předpokladem úspěchu podniku na trhu, zvýšení jeho konkurenční schopnosti a tím dosahování dlouhodobých pozitivních výsledků. Cesty řešení jsou v následujících oblastech: přijetí marketingové filozofie celou firmou (vytvoření široce vnímané podnikové schopnosti reagovat na využitelné signály trhu), realizace principů produktového managementu (od

požadavků zákazníka přes realizaci v jednotlivých oblastech hodnototvorného řetězce), uplatnění komplexní standardizace (od vstupních prvků, přes způsoby přeměn až po výstupní prvky), uplatnění principu operativního řízení výroby (integrace plánování a řízení na úrovni operativního řízení firmy), přechod na procesní řízení a uplatnění vzájemné komunikace ve firmě. Z hlediska vnějších vztahů firmy je výrazným principem řešení střetů marketingu realizace supply chain managementu. Publikace vznikla jako součást prezentace výsledků projektu \"Výzkum investičně nenáročné restrukturalizace nosných vnitropodnikových vztahů v malých a středních podnicích\" řešeného autory v letech 2002 až 2004 v rámci grantové podpory GAČR 402/02/0160. Obsahuje řadu příkladů z podnikové praxe. Publikace: Střety marketingu - uplatnění principu marketingu ve firemní praxi - Tomek Gustav;Vávrová Věra. Tendence rozvoje ekonomické reality jsou charakteristické nebývalou dynamikou, kterou lze spatřovat mimo jiné v rozvoji technologií, materiálů a zařízení, v růstu a rozmanitosti potřeb, v rozvoji konkurenčních vztahů, ale i v prohlubující se segmentaci trhů. K tomu přistupuje jako nedílná charakteristika přibývající komplexnost. Právě zmíněná dynamičnost a komplexnost činí při současném růstu obratu, výroby, ale i konkurence a požadavků zákazníků, proces shody uvnitř podniku stále těžším. Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky a jako základního přímého činitele hodnototvorného řetězce. Úloha a postavení marketingu jsou typické tím, že představují řadu uživatelských rozhraní k ostatním funkcím. Za klíčovou horizontální linii podnikového managementu, a tedy hodnototvorného řetězce firmy, lze považovat subsystémy vývoje, přípravy a řízení výroby, řízení nákupu, jakosti, prodeje a marketingu. Ve vztazích mezi těmito útvary však dochází k rozporům, přitom rozhodujícím je rozpor mezi marketingem a výrobou. Uspokojivé řešení a eliminace těchto rozpo


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.