Mark Millar: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku
Mark Millar: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku

Mark Millar: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku

Publikace: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku - Bryan Hitch;Mark Millar. Američané mají superhrdiny. To si Rusko, Čína a Blízký Východ nemůžou nechat líbit. A tak se objevuje konkurence týmu Ultimates, která má jediný cíl. Pokořit Ameriku. Pokořit své protivníky. A jelikož je Hulk mrtvý, Iron Man se žení, Thor je na cestě do blázince, Captain America obviněný ze zrady, většina ostatních superhrdinů za mřížemi nebo mrtvá, tak se zdá, že je se…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mark Millar: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku - Bryan Hitch;Mark Millar. Američané mají superhrdiny. To si Rusko, Čína a Blízký Východ nemůžou nechat líbit. A tak se objevuje konkurence týmu Ultimates, která má jediný cíl. Pokořit Ameriku. Pokořit své protivníky. A jelikož je Hulk mrtvý, Iron Man se žení, Thor je na cestě do blázince, Captain America obviněný ze zrady, většina ostatních superhrdinů za mřížemi nebo mrtvá, tak se zdá, že je se světem konec. Finále druhé sezóny Ultimates je monumentální tak, že vedle něj vypadají filmy Rolanda Emmericha jako komorní ibsenovská dramata. Publikace: Ultimates 2/2: Jak ukrást Ameriku - Bryan Hitch;Mark Millar. Má Scottův a Ramonin rozvíjející se vztah budoucnost? Nechodí náhodou Scott ještě pořád s Kudlankou Čau? Kdo je Ramonin druhý ďábelský bývalý kluk a co dělá v Torontu? Kdo jsou The Clash At Demonhead a co to hrají za podivný art-punk? Kdo je jejich sexy klávesistka a jaký má vztah ke Scottovi? Proč jsou novou nejoblíbenější kapelou Kudlanky Čau? Souboje! Drama! Odhalená tajemství! Odpovědi na všechny tyto otázky a ještě mnohem víc! To vše vám odhalí…

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.