Brother fitness Brother BC 220
Brother fitness Brother BC 220
Zpět na produkt
Brother fitness Brother BC 220
Brother fitness Brother BC 220
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Brother fitness Brother BC 220

Rotoped magnetický, setrvačník 4,5 kg, 8 stupňů zátěže, nosnost 110 kg. Magnetický rotoped Brother BC 220 je základní model posilovacího stroje, který vás velmi mile překvapí nejen svým tichým chodem. Stroj je vybaven magnetickou brzdou s osmi stupni zátěže, váha setrvačníkového kola činí 4,5 kilogramu. Středová osa se otáčí na kuličkových ložiskách, převod funguje díky plochému řemenu.Magnetický rotoped Brother BC 220 je základní model…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Brother fitness Brother BC 220
Výrobce: Brother fitness
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Rotoped magnetický, setrvačník 4,5 kg, 8 stupňů zátěže, nosnost 110 kg. Magnetický rotoped Brother BC 220 je základní model posilovacího stroje, který vás velmi mile překvapí nejen svým tichým chodem. Stroj je vybaven magnetickou brzdou s osmi stupni zátěže, váha setrvačníkového kola činí 4,5 kilogramu. Středová osa se otáčí na kuličkových ložiskách, převod funguje díky plochému řemenu.Magnetický rotoped Brother BC 220 je základní model posilovacího stroje, který vás velmi mile překvapí nejen svým tichým chodem. Stroj je vybaven magnetickou brzdou s osmi stupni zátěže, váha setrvačníkového kola činí 4,5 kilogramu. Středová osa se otáčí na kuličkových ložiskách, převod funguje díky plochému řemenu.Klíčové vlastnostiVelkou výhodou je velice tichý chodMagnetická brzda s 8 stupni zátěžeVertikálně nastavitelné sedloKuličková ložiska, plochý řemenNastavené funkce počítačePočítač disponuje několika funkcemi, jako je například scan, ukazatel času, ujetá vzdálenost, kalorie a rychlost jízdy.Technické paramet

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.