Mikroekonomie
Mikroekonomie

Mikroekonomie

od 662 Kč
Mikroekonomie, první původní české učebnice mikroekonomie pro posluchače ekonomických fakult a užitečný průvodce mikroekonomií pro zájemce z řad širší ekonomické veřejnosti, základní dílo autorského kolektivu pedagogů pražské VŠE Bronislavy Hořejší, Jany Soukupové, Libuše Macákové a Jindřicha Soukupa (dotisk jejího 4. rozšířeného vydání připravilo nakladatelství Management Press, váz., 576 str., doporučená cena 720 Kč), analyzuje tržní chování a…
albatrosmedia.cz
Za dopravu 45 Kč Skladem
662 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mikroekonomie
Minimální cena: 662 Kč
Maximální cena: 662 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Mikroekonomie, první původní české učebnice mikroekonomie pro posluchače ekonomických fakult a užitečný průvodce mikroekonomií pro zájemce z řad širší ekonomické veřejnosti, základní dílo autorského kolektivu pedagogů pražské VŠE Bronislavy Hořejší, Jany Soukupové, Libuše Macákové a Jindřicha Soukupa (dotisk jejího 4. rozšířeného vydání připravilo nakladatelství Management Press, váz., 576 str., doporučená cena 720 Kč), analyzuje tržní chování a rozhodování jednotlivých mikroekonomických subjektů – jednotlivců (domácností), podnikatelských subjektů (firem) a státu (jako tvůrce „pravidel hry“, ale i jako zřizovatele hospodářských organizací) – na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů, studuje interakce jednotlivých trhů a subjektů a otázky důsledků rozhodnutí státních orgánů na tržní aktivity spotřebitelů a firem. Učebnice je určena především studentům inženýrského (resp. magisterského) stupně vysokých škol. Její obsah vychází z osnov standardních kursů mikroekonomie na středně pokročilé úrovni. Mikroekonomie popisuje a vysvětluje některé aspekty ekonomického chování lidí, a proto lze očekávat, že osloví i širší veřejnost. Vzhledem k tomu se autoři snažili, aby text byl srozumitelný také pro čtenáře bez hlubších předchozích znalostí mikroekonomie (náročnost a hloubka výkladu samozřejmě odpovídají středně pokročilému kursu). Tam, kde je to vhodné a možné, autoři ilustrují výklad pomocí příkladů. Matematický výklad je omezen na nezbytně nutnou míru, podrobnější či složitější algebraické odvozování jednotlivých vztahů čtenář najde na konci příslušné kapitoly v matematickém dodatku. Aby si čtenář mohl samostatně prověřit zvládnutí výkladu, resp. tematizovaných otázek, jsou na konci každé kapitoly zařazeny shrnutí a dále hlavní pojmy, kontrolní otázky a příklady. Výsledky příkladů jsou uvedeny souhrnně na konci učebnice. Jako příloha je zařazen slovník základních pojmů. Ve čtvrtém vydání se oproti vydáním předchozím změnila převážná většina kapitol. Výrazněji byla upravena kapitola 4 věnovaná rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika. Významně rozšířena byla i kapitola 5 (Teorie firmy). Částečně přepracovány byly rovněž ostatní kapitoly (aktualizace příkladů z českého prostředí, zapracování zkušeností z dosavadní výukové praxe autorů, námětů kolegů a studentů). Autorům i nakladatelství Management Press patří ocenění za to, že kniha je po technické stránce srovnatelná se zahraniční konkurencí: to se týká použití doplňkové barvy, grafů, členění kapitol na základní výklad, rozšiřující výklad a matematické dodatky, shrnutí výkladu za každou kapitolou, slovník základních pojmů v závěru knihy apod. K přehlednosti textu přispívá i rejstřík. Další vydání Mikroekonomie svědčí o tom, že si kniha našla cestu k svým čtenářům a uživatelům, a to jak mezi studenty a akademickými ekonomy, tak i mezi širší odbornou ekonomickou veřejností – manažery, podnikateli, státními úředníky a vůbec všemi, kdo se z nějakého důvodu zajímají o ekonomické otázky.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.