![Bridgestone R11R 140/70 R 17 66H](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/53/49/97/2/5349972/resize500x500/5349972-1660677957.jpeg)
![Bridgestone R11R 140/70 R 17 66H](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/53/49/97/2/5349972/resize500x500/5349972-1660677957.jpeg)
![Bridgestone R11R 140/70 R 17 66H](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/53/49/97/2/5349972/resize500x500/5349972-1660677957.jpeg)
![AutoMedik.cz](https://dataimg.srovname.cz/shop-logo/11962-bda1e404ce56da36b758324f9aac316e.jpg)
Bridgestone R11R 140/70 R 17 66H
![AutoMedik.cz](https://dataimg.srovname.cz/shop-logo/11962-bda1e404ce56da36b758324f9aac316e.jpg)
Specifikace
![](https://dataimg.srovname.cz/catalogue/53/49/97/2/5349972/resize500x500/5349972-1660677957.jpeg)
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Motopneu Bridgestone Battlax Racing R11 R Medium 140/70 R17 H66. Bridgestone představil pneumatiku Battlax Racing R11, s níž vstupuje do nové éry závodních pneumatik s drážkovaným dezénem. Pneumatika Battlax Racing R11 poskytne jezdcům na supersportovních a hypersportovních motocyklech potřebnou jistotu k vylepšování svých časů na kolo při jízdě na závodním okruhu. Pneumatika R11 disponuje pozoruhodnou kombinací technologií Bridgestone, zdokonalovaných v motocyklových závodech nejvyšší úrovně, s vyspělou novou směsí a konstrukcí. Díky tomu poskytuje nejvyšší úroveň jízdních vlastností v segmentu závodních pneumatik s drážkovaným dezénem. A to všechno bez kompromisů z hlediska závodní DNA značky Bridgestone. Základem konstrukce přední pneumatiky R11 je nový variabilní bezešvý ocelový nárazník V-MSB (Variable Mono-Spiral Belt), který vytváří vyšší tlak v oblasti styčné plochy a dokáže přenášet vyšší síly při průjezdu zatáčkou. Jezdec může využívat vyšší úroveň adheze a vjíždět do zatáček vyššími rychlostmi. Lepší pocit kontaktu s vozovkou mu přitom dodá ještě větší pocit jistoty. V konstrukci zadní pneumatiky nalézá uplatnění přídavný nárazníkový pás GP, který se osvědčil v závodních pneumatikách Bridgestone V02 s hladkým dezénem, umístěný nad ocelovým nárazníkem V-MSB s optimalizovanou schopností deformace. Výsledkem je zadní pneumatika s vyšší schopností přenášet spolehlivě hnací sílu na vozovku, konzistentními výkony v průběhu celé životnosti a vyšší úrovní adheze ve všech fázích jízdy.