Bowers & Wilkins PI7
Bowers & Wilkins PI7

Bowers & Wilkins PI7

od 7 309 Kč
Bezdrátová sluchátka s mikrofonem, True Wireless špunty, uzavřená konstrukce, Bluetooth 5.0, podpora AAC, aptX a SBC, aktivní potlačení hluku (ANC), přijímání hovorů, hlasový asistent, certifikace IPX5, frekvenční rozsah 10 Hz-20000 Hz, měnič 9,2 mm, výdrž baterie až 20 h (4 h+16 h) . Bowers & Wilkins PI7 jsou špičková bezdrátová bezdrátová sluchátka, které vám nabídnou prvotřídní hudební zážitek. Bezdrátová sluchátka Bowers & Wilkins PI7…
Alza.cz
Skladem
7 309 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Bowers & Wilkins PI7
Výrobce: BOWERS&WILKINS
Minimální cena: 7 309 Kč
Maximální cena: 7 309 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Druh sluchátek:
Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Bezdrátová sluchátka s mikrofonem, True Wireless špunty, uzavřená konstrukce, Bluetooth 5.0, podpora AAC, aptX a SBC, aktivní potlačení hluku (ANC), přijímání hovorů, hlasový asistent, certifikace IPX5, frekvenční rozsah 10 Hz-20000 Hz, měnič 9,2 mm, výdrž baterie až 20 h (4 h+16 h) . Bowers & Wilkins PI7 jsou špičková bezdrátová bezdrátová sluchátka, které vám nabídnou prvotřídní hudební zážitek. Bezdrátová sluchátka Bowers & Wilkins PI7 disponují Bluetooth 5.0 a technologií Qualcomm aptX pro kvalitní přenos zvuku. Integrované reproduktory s potlačením hluku zajistí pohodlné vyřízení telefonních hovorů. Díky krytí s certifikací IP54 navíc můžete sluchátka bez obav používat kdekoliv a za každého počasí. Bezdrátová sluchátka Bowers & Wilkins PI7 vydrží v provozu po dobu 4 hodin a po vložení do nabíjecího pouzdra získáte dostatek energie pro dalších 16 hodin poslechu. Speciální pouzdro navíc umožňuje pomocí USB či analogu připojit externí audio zdroj, jehož zvuk je následně reproduková

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.