Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Filmy » DVD drama filmy » Srovnání cen Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

DVD drama filmy

Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

Pořekadlo že cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly platí v tomto příběhu přímo ukázkově Mladý vědec Will Rodman James Franco vyvíjí lék proti Alzheimerově nemoci kterou trpí i jeho otec John Lithgow Slibný výzkum se ovšem zadrhává kvůli nežádoucím vedlejším účinkům které vykazují pokusní živočichové po aplikaci ...a dál?

skladem

Více možností? Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD koupíte i tady

Specifikace Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

Kategorie DVD drama filmy

Jak to vše začalo? Z úžasného lékařského objevu se stává největší světová hrozba ve chvíli, kdy jeden z vědců začne testovat novou látku na malém šimpanzi jménem Caesar. Když se v šimpanzovi rozvine lidská inteligence a emoce, rozhoří se velkolepá bitva, která rozhodne o dominanci druhů na planetě! ... a dál?

Produkt Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

Pro jedno kvítí slunce nesvítí. Vždycky máte na vybranou

Novinky z okolí

Sophiina volba BD

Harold a Maude BD

7 dní hříchů BD

od 262 Kč

Hitchcock BD

od 250 Kč

Varieté DVD

Julie a Julia DVD

od 339 Kč

Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD - parametry

Název produktu: Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD
  • Pořekadlo že cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly platí v tomto příběhu přímo ukázkově Mladý vědec Will Rodman James Franco vyvíjí lék proti Alzheimerově nemoci kterou trpí i jeho otec John Lithgow Slibný výzkum se ovšem zadrhává kvůli nežádoucím vedlejším účinkům které vykazují pokusní živočichové po aplikaci léčebné látky Zklamaný vědec opouští výzkum odchází pečovat o otce a jako bonus si tajně odnáší šimpanzí mládě jehož rodiče zemřeli při Willových pokusech U šimpanze Caesara se postupně začne projevovat vysoká inteligence a Will zjistí že za to zřejmě může působení jeho léku Začne mu ho tajně podávat a tím nechtěně otevře bránu k lidské zkáze Čím dál inteligentnější zvíře se po čase ocitne v přírodní rezervaci kde začne v čele ostatních opic pomaloučku připravovat vzpouru proti těm kdo zabili jeho rodiče a jeho zavřeli do tohoto „fešáckého kriminálu“ Tedy proti lidem Režie: Rupert Wyatt Hrají: Andy Serkis, Freida Pinto, James Franco, Brian Cox Bonusy:
  • Vynechané scény
  • Mytologie opic
  • Génius Andy Serkis
  • Nová generace opic
  • Rozbor scény
  • Galerie postav
  • Prolamování filmových limitů
  • O hudební složce s Patrickem Doylem
  • Lidoopi
  • Gorila
  • Orangutan
  • Komentář režiséra Ruperta Wyatta
  • Komentář scenáristů Ricka Jaffy a Amandy Silver Zvuk: 5.1 čeština, 5.1 angličtina, 5.1 italština, 5.1 maďarština, 5.1 ruština, 5.1 ukrajinština Titulky: čeština, angličtina, bulharština, dánština, estonština, finština, chorvatština, islandština, italština, litevština, lotyština, maďarština, norština, portugalština, ruština, slovinština, srbština, švédština, ukrajinština Z úžasného lékařského objevu se stává největší světová hrozba ve chvíli, kdy jeden z vědců začne testovat novou látku na malém šimpanzi jménem Caesar. Z úžasného lékařského objevu se stává největší světová hrozba ve chvíli, kdy jeden z vědců začne testovat novou látku na malém šimpanzi jménem Caesar. Když se v šimpanzovi rozvine lidská inteligence a emoce, rozhoří se velkolepá bitva, která rozhodne o dominanci druhů na planetě! BONUSY:

Vynechané scény

Mytologie opic

Génius Andy Serkis

Nová generace opic

Rozbor scény

Galerie postav

Prolamování filmových limitů

O hudební složce s Patrickem Doylem

Lidoopi

Gorila

Orangutan

Komentář režiséra Ruperta Wyatta

Komentář scenáristů Ricka Jaffy a Amandy Silver Ať už se Judy Garland a Fred Astaire procházejí po 5. avenue nebo se potloukají jako A Couple of Swells, je to vždycky báječná přehlídka hudby (17 písní Irvinga Berlina a oscarové® aranžmá Johnnyho Greena a Rogera Edense) a taneční zábavy (včetně Astaireova čísla Drum Crazy). Dalšími hvězdami tohoto nekonečného potěšení jsou Ann Miller (která předvádí omračující číslo Shakin' the Blues Away) a Peter Lawford (který si srdnatě brouká The Fella with the Umbrella s Garland). Nenechte si tuhle barvitou Velikonoční přehlídku ujít!

© 2006 - 2018 Srovname.cz | Všechna práva vyhrazena.