Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Filmy » DVD drama filmy » Srovnání cen Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

DVD drama filmy

Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

Pořekadlo že cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly platí v tomto příběhu přímo ukázkově Mladý vědec Will Rodman James Franco vyvíjí lék proti Alzheimerově nemoci kterou trpí i jeho otec John Lithgow Slibný výzkum se ovšem zadrhává kvůli nežádoucím vedlejším účinkům které vykazují pokusní živočichové po aplikaci ...a dál?

skladem

Specifikace Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

Kategorie DVD drama filmy

Jak to vše začalo? Z úžasného lékařského objevu se stává největší světová hrozba ve chvíli, kdy jeden z vědců začne testovat novou látku na malém šimpanzi jménem Caesar. Když se v šimpanzovi rozvine lidská inteligence a emoce, rozhoří se velkolepá bitva, která rozhodne o dominanci druhů na planetě! ... a dál?

Produkt Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD

Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD - parametry

Název produktu: Bontonfilm Zrození planety opic (James Franco) (BLU-RAY) BD
  • Pořekadlo že cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly platí v tomto příběhu přímo ukázkově Mladý vědec Will Rodman James Franco vyvíjí lék proti Alzheimerově nemoci kterou trpí i jeho otec John Lithgow Slibný výzkum se ovšem zadrhává kvůli nežádoucím vedlejším účinkům které vykazují pokusní živočichové po aplikaci léčebné látky Zklamaný vědec opouští výzkum odchází pečovat o otce a jako bonus si tajně odnáší šimpanzí mládě jehož rodiče zemřeli při Willových pokusech U šimpanze Caesara se postupně začne projevovat vysoká inteligence a Will zjistí že za to zřejmě může působení jeho léku Začne mu ho tajně podávat a tím nechtěně otevře bránu k lidské zkáze Čím dál inteligentnější zvíře se po čase ocitne v přírodní rezervaci kde začne v čele ostatních opic pomaloučku připravovat vzpouru proti těm kdo zabili jeho rodiče a jeho zavřeli do tohoto „fešáckého kriminálu“ Tedy proti lidem Režie: Rupert Wyatt Hrají: Andy Serkis, Freida Pinto, James Franco, Brian Cox Bonusy:
  • Vynechané scény
  • Mytologie opic
  • Génius Andy Serkis
  • Nová generace opic
  • Rozbor scény
  • Galerie postav
  • Prolamování filmových limitů
  • O hudební složce s Patrickem Doylem
  • Lidoopi
  • Gorila
  • Orangutan
  • Komentář režiséra Ruperta Wyatta
  • Komentář scenáristů Ricka Jaffy a Amandy Silver Zvuk: 5.1 čeština, 5.1 angličtina, 5.1 italština, 5.1 maďarština, 5.1 ruština, 5.1 ukrajinština Titulky: čeština, angličtina, bulharština, dánština, estonština, finština, chorvatština, islandština, italština, litevština, lotyština, maďarština, norština, portugalština, ruština, slovinština, srbština, švédština, ukrajinština Z úžasného lékařského objevu se stává největší světová hrozba ve chvíli, kdy jeden z vědců začne testovat novou látku na malém šimpanzi jménem Caesar. Z úžasného lékařského objevu se stává největší světová hrozba ve chvíli, kdy jeden z vědců začne testovat novou látku na malém šimpanzi jménem Caesar. Když se v šimpanzovi rozvine lidská inteligence a emoce, rozhoří se velkolepá bitva, která rozhodne o dominanci druhů na planetě! BONUSY:

Vynechané scény

Mytologie opic

Génius Andy Serkis

Nová generace opic

Rozbor scény

Galerie postav

Prolamování filmových limitů

O hudební složce s Patrickem Doylem

Lidoopi

Gorila

Orangutan

Komentář režiséra Ruperta Wyatta

Komentář scenáristů Ricka Jaffy a Amandy Silver Ať už se Judy Garland a Fred Astaire procházejí po 5. avenue nebo se potloukají jako A Couple of Swells, je to vždycky báječná přehlídka hudby (17 písní Irvinga Berlina a oscarové® aranžmá Johnnyho Greena a Rogera Edense) a taneční zábavy (včetně Astaireova čísla Drum Crazy). Dalšími hvězdami tohoto nekonečného potěšení jsou Ann Miller (která předvádí omračující číslo Shakin' the Blues Away) a Peter Lawford (který si srdnatě brouká The Fella with the Umbrella s Garland). Nenechte si tuhle barvitou Velikonoční přehlídku ujít!