Blažková J. a: Matematika 3. roč. ZŠ - pracovní sešit
Matematika pro 3. ročník základní školy - Jana Blažková
Matematika pro 3.ročník ZŠ - Pracovní sešit - Jana Blažková
Matematika pro 3. ročník základní školy - pracovní sešit - Pěchoučková Š., Švimberská L.
Matematika pro 3. ročník základní školy - Jana Blažková
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Matematika pro 3. ročník základní školy
Matematika pro 3.ročník ZŠ - Pracovní sešit - Jana Blažková
Matematika pro 3. ročník základní školy - Jana Blažková
Matematika pro 3. ročník základní školy - Jana Blažková
Matematika pro 3. ročník základní školy
Matematika pro 3. ročník základní školy - pracovní sešit - Pěchoučková Š., Švimberská L.
Matematika pro 3. ročník základní školy - pracovní sešit - Pěchoučková Š., Švimberská L.
Matematika pro 3. ročník základní školy - pracovní sešit - Pěchoučková Š., Švimberská L.
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
- Pracovní sešit navazuje na učebnici Matematika pro 3. ročník ZŠ, se kterou je úzce provázán didakticky i motivačním příběhem.
- Doplňuje výklad v učebnici souborem praktických a zajímavých cvičení, které využívají různorodé formy práce.
- Úkoly se stupňující se náročností slouží k procvičení nového učiva z učebnice. Navazují na dějovou linii příběhu v učebnici a dále ji rozvíjejí. Jsou určeny pro samostatnou práci v hodině nebo k domácí přípravě. Pro rychlejší děti je určen "bonusový" úkol.
- Po každém celku mohou děti ohodnotit své výsledky v sebehodnotících tabulkách v pracovním sešitě. Své hodnocení mohou slovně formulovat, tedy napsat, co jim šlo bez problémů, co jim dělalo potíže nebo co je potřeba ještě procvičovat.
- Je poutavě graficky zpracován, obsahuje řadu ilustrací názorně doprovázejících úkoly.
- S doložkou MŠMT.
A4, sešitová, 104 stran
- Řada učebnic matematiky pro 1. až 5. ročník ZŠ má za cíl představit žákům matematiku jako smysluplný nástroj k řešení konkrétních problémů a situací a tím jim napomoci postupně porozumět i matematice samotné. Např. sada učebnic pro 1. ročník je proto postavena na množství krátkých nebo delších příběhů, ve kterých jsou žáci stavěni před řadu situací a problémů, které mohou vyřešit pomocí matematiky (např. děti pomáhají skřítkům uklidit park a spočítat odpadky, rozdělují ceny vítězům závodů na kolech, sledují počasí a zapisují počty slunečných, zatažených a deštivých dnů).
- Matematické úkoly navazují jeden na druhý a jejich plnění posouvá děti dějem příběhu. Řešení takovýchto úkolů napomáhá rozvoji celého spektra schopností, jako jsou pozorování, porovnávání, třídění nebo vyhodnocování, a přispívá k rozvoji logického a tvořivého myšlení. V nemalé míře pak rozvíjí vyjadřovací schopnosti žáků a vede ke schopnosti formulovat vlastní názory. Důležité pro nás je, aby vše, co se děti učí, směřovalo ke zvládnutí dovedností uplatnitelných v praktickém životě. Učebnice jsou tvořeny podle vzdělávacího programu Základní škola a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.