Manažerská psychologie a sociologie
Manažerská psychologie a sociologie

Manažerská psychologie a sociologie

Publikace: Manažerská psychologie a sociologie - Eva Bedrnová;Eva Jarošová;Ivan Nový. Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Manažerská psychologie a sociologie
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Manažerská psychologie a sociologie - Eva Bedrnová;Eva Jarošová;Ivan Nový. Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své každodenní praxi setkávají (komunikace, konflikty a vyjednávání, pracovní týmy, postoje a hodnoty, problematika moci, organizační kultura apod.). Systémově pojaté příklady naznačují jak výsledky těchto výzkumů aplikovat nejen v manažerské a personální praxi, ale i v poradenské činnosti. Monografie Manažerská psychologie a sociologie (nakladatelství Management Press, váz., 616 str., doporučená cena 698 Kč) autorského kolektivu (převážně pedagogů katedry psychologie a sociologie řízení Vysoké školy ekonomické v Praze) vedeného Evou Bedrnovou, Evou Jarošovou a Ivanem Novým vychází z osvědčené a propracované poznatkové základny shromážděné v dřívější monografii Psychologie a sociologie řízení. Tato opakovaně vydávaná publikace se postupně stala stěžejním učebním textem pro vysokoškolskou výuku aplikovaných poznatků oborů psychologie a sociologie v manažerské oblasti hospodářské praxe, ale rovněž základní studijní literaturou pro manažery z různých oblastí společenského a institucionálního života. Autorský tým dřívější text nově přepracoval, rozšířil a doplnil, částečně byla změněna i struktura řazení kapitol. Publikaci tvoří tři bloky kapitol. První blok představují úvodní dvě kapitoly charakterizující předmět manažerské psychologie a sociologie a jejich vývoj, resp. popisující metody psychologického a sociologického výzkumu. Druhým, nejrozsáhlejším blokem jsou kapitoly 3 až 9, v nichž autoři soustředili široké, obecně poznatkové zázemí, jež zahrnuje výběr základních psychologických a sociologických témat vztahujících se k porozumění lidem, jejich interakcím a k procesům souvisejícím s jejich pracovní koexistencí. Třetí blok (kapitoly 10 až 14) je věnován přímo manažerské činnosti a širším kontextům, v nichž je prováděna a které ji ovlivňují. Živým a srozumitelným odborným jazykem psaný text je přístupný širokému okruhu potenciálních čtenářů a uživatelů. Teoretičtější pasáže jsou doplněny příklady, souhrny výzkumů a postřehy praktické povahy. Text oživují obrázky, grafy a tabulky, které dokládají a precizují sdělované informace a poznatky. Jednotlivé kapitoly doplňuje přehled použité literatury, který současně inspiruje čtenáře k dalšímu hlubšímu a specializovaněji zaměřenému vlastnímu studiu. Grafické zvýraznění částí textu má usnadnit orientaci v textu v případě, že čtenář použije publikaci jako studijní zdroj k systematickému porozumění dílčím tematickým celkům. Publikace Manažerská psychologie a sociologie autorského kolektivu vedeného E. Bedrnovou, E. Jarošovou a I. Nov

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.