B+W cirkulární pro průměr 82mm C-POL Käsemann MRC Nano XS-Pro HTC (82CPKNXSPH)
B+W cirkulární pro průměr 82mm C-POL Käsemann MRC Nano XS-Pro HTC (82CPKNXSPH)

B+W cirkulární pro průměr 82mm C-POL Käsemann MRC Nano XS-Pro HTC (82CPKNXSPH)

od 7 490 Kč
B+W Cirkulární polarizační Käsemann 82 mm XS-PRO HTC DIGITAL MRC Nano, Polarizační filtry umožňují redukci reflexů na elektricky nevodivých materiálech (sklo, umělé hmoty, laky, listy…) a zvyšují sytost barev. Cirkulární polarizační filtr neovlivňuje negativně senzory měření expozice u TTL měření světla a autofokusu. HTC (High Transmission): Polarizační filtry B+W označené jak HTC disponují nově vyvinutou polarizační folií, která ubírá světlo…
Fotoškoda
Skladem
7 490 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: B+W cirkulární pro průměr 82mm C-POL Käsemann MRC Nano XS-Pro HTC (82CPKNXSPH)
Výrobce: B+W
Minimální cena: 7 490 Kč
Maximální cena: 7 490 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

B+W Cirkulární polarizační Käsemann 82 mm XS-PRO HTC DIGITAL MRC Nano, Polarizační filtry umožňují redukci reflexů na elektricky nevodivých materiálech (sklo, umělé hmoty, laky, listy…) a zvyšují sytost barev. Cirkulární polarizační filtr neovlivňuje negativně senzory měření expozice u TTL měření světla a autofokusu. HTC (High Transmission): Polarizační filtry B+W označené jak HTC disponují nově vyvinutou polarizační folií, která ubírá světlo přibližně o 0,8 clony a přitom zachovává maximální polarizační účinek. Použití lineárních polarizačních filtrů může omezovat nebo zcela redukovat světlo procházející polopropustnými zrcátky, která používají fotoaparáty s autofokusem, a zamezit tak správné činnosti autofokusu a měření expozice. Kruhové polarizační filtry toto světlo neblokují a umožňují tak správnou činnost autofokusu i měření expozice. Máte-li tedy autofokusovou jednookou zrcadlovku (digitální nebo filmovou), doporučujeme používat výhradně kruhové polarizační filtry. B+W obroučky XS-Pro Objektivy s kratší ohniskovou vzdáleností s transfokátorem (zoom) pro digitální zrcadlovky jsou častěji náchylné k vinětaci. Z tohoto důvodu vyvinul B+W řadu Premium s extrémně nízkou obroučkou XS-Pro Digital. I přes svoji nízkou konstrukci má plnohodnotný přední závit umožňující upnutí dalšího filtru, sluneční clony nebo krytky. Obroučka je vyrobena z kvalitní mosazi a s matně černou povrchovou úpravou pro zabránění nežádoucích odrazů světla. Hlavní vlastnosti Premium řady obrouček XS-Pro Digital velmi nízká obroučka, vhodná pro širokoúhlé objektivy přední závit pro další příslušenství nebo krytku objektivu exkluzivní MRC nano povrch pro nejvyšší nároky B+W kvalita a precizní zpracování Kasemann: Tento vysoce kvalitní polarizační filtr je vytvořen ze samostatných polarizačních fólií a speciálně upraveného optického skla. Na okrajích je utěsněn a proto je vnitřek filtru, včetně polarizačních fólií odolný i vůči extrémním klimatickým podmínkám. Tím se výrazně prodlužuje i jeho životnost. Užití tohoto filtru je doporučeno při vysokých nárocích na kvalitu obrazu a speciálně pro extrémní a apochromatické teleobjektivy. Nano: Revoluční vrstva která kryje sedm antireflexních vrstev MRC. Skvělé optické vlastnosti jsou touto extrémě tvrdou vrstvou chráněny proti poškrábání a princip "lotosového efektu" odpuzuje vlhko a prach   MRC vrstvy: Poslední generací vrstvících komor pro výrobu filtrů jsou vysoce rozvinuté high-tech systémy, které pomocí fyzikálních a chemických procesů dosahují vrstev, které jsou podstatně stabilnější a tvrdší než vrstvy zhotovené v konvenčních vrstvících komorách. Prochází-li světlo filtrem, dochází na každém rozhraní „světlo-vzduch“ nebo „vzduch-světlo“ k reflexi, při které se část světla odrazí zpět mimo objektiv. Normální neupravené sklo způsobuje ztrátu světla při odrazu přibližně 2-4%. Navíc také může docházet k odleskům, které se projeví na fotografii. To je způsobeno rozdílnými indexy lomu skla a vzduchu. Tyto vady lze potlačit jedině

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.