APC Easy UPS BV 500VA
APC Easy UPS BV 500VA

APC Easy UPS BV 500VA

od 1 899 Kč
Záložní zdroj - 500 VA / 300 W, Line interactive, 4×Schuko . Záložní zdroje jsou na míru šitým parťákem pro všechny uživatele, kteří se chtějí vyvarovat nemilého překvapení. Poslouží vám jako bezvadná ochrana před škodou způsobenou ztrátou dat kvůli náhlému přerušení dodávky elektřiny. APC Easy UPS BV 500VA (SCHUKO) dostal od výrobce k dispozici skutečný výkon 300 W, hodnota zdánlivého výkonu pak činí 500 VA. Čas, během kterého umí utáhnout…
vmSHOP
Doprava zdarma Skladem
2 581 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: APC Easy UPS BV 500VA
Výrobce: APC
Minimální cena: 1 899 Kč
Maximální cena: 2 581 Kč
Ušetříte až: 682 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Záložní zdroj - 500 VA / 300 W, Line interactive, 4×Schuko . Záložní zdroje jsou na míru šitým parťákem pro všechny uživatele, kteří se chtějí vyvarovat nemilého překvapení. Poslouží vám jako bezvadná ochrana před škodou způsobenou ztrátou dat kvůli náhlému přerušení dodávky elektřiny. APC Easy UPS BV 500VA (SCHUKO) dostal od výrobce k dispozici skutečný výkon 300 W, hodnota zdánlivého výkonu pak činí 500 VA. Čas, během kterého umí utáhnout provoz zapojených zařízení, je při nejvyšším zatížení 0,5 min, pokud půjde o 50% zatížení, pak 5 min. Budete tak mít šanci v rychlosti uložit to, co opravdu hoří. UPS zdroj je tzv. Line interactive, ustojí i kolísání sítě, bezezbytku využívá vlastní baterii a svými možnostmi tak vyhovuje i náročnějším uživatelům. Důležité parametry záložního zdroje APC Easy UPS BV 500VA (SCHUKO) Zapojení Line interactive je stabilní a vyvažuje výkyvy v síti Záložní zdroj APC s výkonem 300 W Výdrž baterie při 100% zátěži je 0,5 min Na poloviční zátěž napájí po dobu 5 min Využít můžete 4 zá

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.