Antonín K. K. Kudláč, Jiří Studený: POP & BRAK
Antonín K. K. Kudláč, Jiří Studený: POP & BRAK

Antonín K. K. Kudláč, Jiří Studený: POP & BRAK

od 118 Kč
Publikace: POP & BRAK - Populární literatura v kontextu proměn literární kultury - Populární literatura v kontextu proměn literární kultury - Antonín K. K. Kudláč. Kolektivní monografie Pop & brak vychází svým zaměřením vstříc dnešnímu zájmu o bádání na poli populární kultury, jejíž aktuální dosah a význam v řadě oblastí předčí tradiční působení tzv. elitního umění. Výsledkem spolupráce přizvaného autorského týmu se stala kniha, jejíž jednotlivé…
Eshop.knihydobrovsky.cz
Skladem
118 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Antonín K. K. Kudláč, Jiří Studený: POP & BRAK
Minimální cena: 118 Kč
Maximální cena: 118 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: POP & BRAK - Populární literatura v kontextu proměn literární kultury - Populární literatura v kontextu proměn literární kultury - Antonín K. K. Kudláč. Kolektivní monografie Pop & brak vychází svým zaměřením vstříc dnešnímu zájmu o bádání na poli populární kultury, jejíž aktuální dosah a význam v řadě oblastí předčí tradiční působení tzv. elitního umění. Výsledkem spolupráce přizvaného autorského týmu se stala kniha, jejíž jednotlivé kapitoly tematizují jak teoretické otázky, například současný stav domácí odborné reflexe populární literatury nebo možnosti aplikace metod tvůrčího psaní v této literární sféře, tak vývojové přehledy populární produkce v zahraničí, a konečně rovněž tvorbu konkrétních literárních autorů. Záměrně interdisciplinární charakter publikace dokresluje kapitola věnovaná komiksu, tedy hraničnímu, nikoli však okrajovému médiu, které stále častěji zajímá také současné literární vědce. Publikace: POP & BRAK - Populární literatura v kontextu proměn literární kultury - Populární literatura v kontextu proměn literární kultury - Antonín K. K. Kudláč.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.