Anja Förster, Peter Kreuz: Nekonvenční myšlení
Anja Förster, Peter Kreuz: Nekonvenční myšlení

Anja Förster, Peter Kreuz: Nekonvenční myšlení

Jinak, než dovoluje konkurence!V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.* Jak zavedla katolická církev…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Anja Förster, Peter Kreuz: Nekonvenční myšlení
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Jinak, než dovoluje konkurence!V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.""Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře..""Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu, bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG""Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci..""Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum (17 pravidel pro vítězství v byznysu) Publikace: Nekonvenční myšlení - 17 pravidel pro vítězství v byznysu - Förster Anja;Kreuz Peter. Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet ''jinak'', nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže. Publikace: Nekonvenční myšlení - 17 pravidel pro vítězství v byznysu - Förster Anja;Kreuz Peter. GRADA - Jazyk: CZ - 208 str. - ISBN: 80-247-1741-7 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.