Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - 2., aktualizované vydání - Veber Jaromír;kolektiv. Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Publikace: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - 2., aktualizované vydání - Veber Jaromír;kolektiv. Dotisk 2002.Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele. Je určena jednak studentům především vyšších odborných škol a středních odborných škol a učilišť, jednak poskytuje velmi cenný a kvalifikovaný pohled na problematiku jakosti a na přístupy k jejímu zabezpečování, který přivítají malí a střední podnikatelé i manažeři v různých oborech. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti, postupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 i přístupů TQM. Autor, uznávaný vysokoškolský pedagog a konzultant, se zabývá výkladem vybraných metod řízení jakosti a přináší i naznačení směrů, kam se management jakosti bude ubírat v nejbližším období. Řízení jakosti a och.spotř. 2v - GRADA - Jazyk: CZ - ISBN: 80-247-1782-4 - Kniha