Radomír Růžička, Rudolf Sosík, Jiří Nitsche, Michal Lošťák, Jana Sosíková: Chronopunktura

Publikace: Chronopunktura - Energie času a naše zdraví - Úvod do čínské kosmobiologie s trochou povídání o akupunktuře a čchi-kung aneb Energie času a naše zdraví - Jiří Nitsche;Radomír Růžička;Rudolf Sosík. Chronopunktura pojednává o vlivu energie času na náš život. Veškerý život se odehrává v určitém prostoru a čase a energie času se řídí pohybem nebeských těles. S tím souvisejí i fyziologické a patologické děje v našem těle. Energie času tedy…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Radomír Růžička, Rudolf Sosík, Jiří Nitsche, Michal Lošťák, Jana Sosíková: Chronopunktura
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Chronopunktura - Energie času a naše zdraví - Úvod do čínské kosmobiologie s trochou povídání o akupunktuře a čchi-kung aneb Energie času a naše zdraví - Jiří Nitsche;Radomír Růžička;Rudolf Sosík. Chronopunktura pojednává o vlivu energie času na náš život. Veškerý život se odehrává v určitém prostoru a čase a energie času se řídí pohybem nebeských těles. S tím souvisejí i fyziologické a patologické děje v našem těle. Energie času tedy ovlivňuje nejen naši konstituci, podle níž můžeme předpokládat riziko onemocnění některého orgánu, ale i dobu vzniku nemoci, nebo předvídat čas možného zhoršení či zlepšení zdravotního stavu. Tisíciletími ověřené zkušenosti v této knize shromážděné poskytují návody na zjištění konstituce jedince i nemoci, na prevenci harmonizací energie pomocí tělesných cvičení, i na samotnou léčbu. Publikace: Chronopunktura - Energie času a naše zdraví - Úvod do čínské kosmobiologie s trochou povídání o akupunktuře a čchi-kung aneb Energie času a naše zdraví - Jiří Nitsche;Radomír Růžička;Rudolf Sosík. Radomír RůžičkaEnergie času a naše zdravíPoznáníKniha, čeština, 188 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.