Ondřej Souček: 30 vteřin
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: 30 vteřin - Ondřej Souček. Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu. Publikace: 30 vteřin - Ondřej Souček. Příběhy z reklamního podsvětíLidové noviny 2010Kniha, čeština, 200 stran Vydavatelstvo Lidové noviny,Příběhy z reklamního podsvětí