Laowa 9 mm

od 13 080 Kč
Tento vzrušující objektiv s pevnou ohniskovou vzdáleností poskytuje ultra široký úhel záběru až 113° (100° v případě MFT), což jej činní jedinečným ve své třídě. Díky své opravdu malé velikosti a velmi nízké hmotnosti je ideální k použití s mirrorless fotoaparáty. Optická stavba objektivu obsahuje 15 členů v 10 skupinách včetně dvou asférických čoček a tří čoček s velmi nízkou disperzí. Díky tomu je zcela odstraněna sférická a chromatická…
Alza.cz
Skladem
13 590 Kč
Skladem
13 590 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Laowa 9 mm
Výrobce: Laowa
Minimální cena: 13 080 Kč
Maximální cena: 14 551 Kč
Ušetříte až: 1 471 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Tento vzrušující objektiv s pevnou ohniskovou vzdáleností poskytuje ultra široký úhel záběru až 113° (100° v případě MFT), což jej činní jedinečným ve své třídě. Díky své opravdu malé velikosti a velmi nízké hmotnosti je ideální k použití s mirrorless fotoaparáty. Optická stavba objektivu obsahuje 15 členů v 10 skupinách včetně dvou asférických čoček a tří čoček s velmi nízkou disperzí. Díky tomu je zcela odstraněna sférická a chromatická aberace a zcela minimalizována distorze. Výsledkem je dokonale ostrý obraz v celém záběru. Vysoká světelnost objektivu f/2.8 umožňuje dokonalé záběry i při nízké hladině osvětlení. Tento objektiv je velice užitečný zejména pro natáčení videa s využitím, gimbalu nebo jednoduše z ruky, nebo pro fotografování architektury. Lze jej skvěle využít jak v kombinaci s fotoaparáty tak s kompaktními videokamerami nebo drony. Objektiv je vybaven závitem pro nasazení kruhového filtru o průměru 49 mm. Tento vzrušující objektiv s pevnou ohniskovou vzdáleností poskytuje ultra široký úhel záběru až 113° (100° v případě MFT), což jej činní jedinečným ve své třídě. Díky své opravdu malé velikosti a velmi nízké hmotnosti je ideální k použití s mirrorless fotoaparáty.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.