Hugo Boss Deep Red parfemovaná voda pro ženy 50 ml

Ovocně - květinová vůně uvedena na trh v roce 2001 vůně smyslná, silná, pravá klasika, pohrávej si s pravidly, vzniknou různé formy situace života Pro ženu, která chce být středem pozornosti a má chuť riskovat. Koncepce Hugo byla vždy tajemnější stránkou portfolia Hugo Boss - svéhlavý mladší bratr a sestra dokonalé značky Boss. Pro Hugo je tato tvrdohlavost nejlépe popsatelná jako hra s pravidly, která určují náš každodenní život. Každá vůně…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hugo Boss Deep Red parfemovaná voda pro ženy 50 ml
Výrobce: HUGO BOSS
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Tester:
Ne

Popis produktu

Ovocně - květinová vůně uvedena na trh v roce 2001 vůně smyslná, silná, pravá klasika, pohrávej si s pravidly, vzniknou různé formy situace života Pro ženu, která chce být středem pozornosti a má chuť riskovat. Koncepce Hugo byla vždy tajemnější stránkou portfolia Hugo Boss - svéhlavý mladší bratr a sestra dokonalé značky Boss. Pro Hugo je tato tvrdohlavost nejlépe popsatelná jako hra s pravidly, která určují náš každodenní život. Každá vůně Hugo je výzvou, ze které vzniknou různě formy a situace, všechno je pod záštitou koncepce Hugo. Složení vůně: Hlava: hruška, klementinka, černý rybíz, červený pomeranč Srdce: frézie, květ zázvoru, pitosphora, semena ibišku Základ: vanilka, kalifornský cedr, mošusové noty Hugo Boss HUGO Deep Red, 50 ml, Parfémované vody pro ženy, Kombinace jemnosti a síly, která se v každé ženě ukrývá, má nyní svou podobu ve světě vůní. Parfémovaná voda Hugo Boss HUGO Deep Red poodkryje všechny stránky vaší osobnosti a dokonale doplní vaše jedinečné charisma.květinová vůněovocná vůněorientální vůněpodtrhne smyslnost každé ženyhřejivá vůně, ideální do chladného počasíjedinečná vůně pro speciální příležitosti

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.