Clementoni Puzzle Impossible: Emoji 1000 dílků

od 229 Kč
Puzzle patří mezi náročnější, 1000 dílků v balení, vlastnosti: pro náročné, vhodné od 14 let . Skládání puzzlí stále patří mezi oblíbené dětské hry. A není to činnost, která by zabavila pouze děti. I dospělí se zabaví hraním s těmito malými dílky, ze kterých si můžou vytvořit oblíbený motiv. Tyto puzzle CLEMENTONI je možné použít pro kluky, pro holky a pro kohokoliv od 14 let. Před koupí si musíte promyslet, komu je chcete věnovat. Tyto puzzle…
Market-24.cz
Za dopravu 139 Kč Skladem
257 Kč
Za dopravu 139 Kč Skladem
257 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Clementoni Puzzle Impossible: Emoji 1000 dílků
Výrobce: CLEMENTONI
Minimální cena: 229 Kč
Maximální cena: 299 Kč
Ušetříte až: 70 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Puzzle patří mezi náročnější, 1000 dílků v balení, vlastnosti: pro náročné, vhodné od 14 let . Skládání puzzlí stále patří mezi oblíbené dětské hry. A není to činnost, která by zabavila pouze děti. I dospělí se zabaví hraním s těmito malými dílky, ze kterých si můžou vytvořit oblíbený motiv. Tyto puzzle CLEMENTONI je možné použít pro kluky, pro holky a pro kohokoliv od 14 let. Před koupí si musíte promyslet, komu je chcete věnovat. Tyto puzzle mají totiž celkem 1000 dílků. Řadí se mezi klasické puzzle, které už každý někdy skládal. Mezi jejich vlastností patří to, že jsou pro náročné. Podstatné přednosti puzzlí Clementoni Puzzle Impossible: Emoji 1000 dílků S puzzlemi rozvíjíte jemnou motoriku, koncentraci i představivost Při jejich skládání relaxujete Puzzle Clementoni Puzzle Impossible: Emoji 1000 dílků můžete koupit pro kluky i holky Vhodné od 14 let Celkem budete muset složit 1000 dílků Spadají mezi klasické puzzle, které zná bez pochyby každý.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.