BLACK CAT - CIDEB BLACK CAT FACILE A LIRE 2 - Anémone et les Poissons-Clowns

od 133 Kč
Publikace: Lectures Enfants Niveau 2 Anémone et les Poissons-Clowns - P. Traverso, Adaptation by S. Guilmault. Anotace: francouzská zjednodušená četba pro děti - úroveň 2 Popis: Quatre petits poissons aiment jouer et nager au fond de la mer bleue et profonde. La vie est belle, mais ils ont peur de trois poissons méchants. Heureusement, la fleur Anémone veille sur eux. Cette jolie histoire nous montre que la vie est bien plus agréable lorsque…
Ajshop.cz
Skladem
133 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: BLACK CAT - CIDEB BLACK CAT FACILE A LIRE 2 - Anémone et les Poissons-Clowns
Minimální cena: 133 Kč
Maximální cena: 133 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Lectures Enfants Niveau 2 Anémone et les Poissons-Clowns - P. Traverso, Adaptation by S. Guilmault. Anotace: francouzská zjednodušená četba pro děti - úroveň 2 Popis: Quatre petits poissons aiment jouer et nager au fond de la mer bleue et profonde. La vie est belle, mais ils ont peur de trois poissons méchants. Heureusement, la fleur Anémone veille sur eux. Cette jolie histoire nous montre que la vie est bien plus agréable lorsque l’on est solidaires. Publikace: Lectures Enfants Niveau 2 Anémone et les Poissons-Clowns - P. Traverso, Adaptation by S. Guilmault. BLACK CAT FACILE A LIRE 2 - Anémone et les Poissons-Clowns - P. Traverso, Adaptation by S. Guilmault. francouzská zjednodušená četba pro děti - úroveň 2 BLACK CAT FACILE A LIRE 2 - Anémone et les Poissons-Clowns - P. Traverso, Adaptation by S. Guilmault od nakladatelství BLACK CAT - CIDEB v kategorii | | | | Facile à lire za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.