BARONET Krev vítězství

V začínajícím válečné konfliktu se životodárnou tekutinou armád stává nafta. Proto britská tajná služba v roce 1940 hledá cesty, jak zastavit export rumunské ropy do Německa. V začínajícím válečné konfliktu se životodárnou tekutinou armád stává nafta. Proto britská tajná služba v roce 1940 hledá cesty, jak zastavit export rumunské ropy do Německa. Autor, se svou schopností mistrně vyvolat dobovou atmosféru, rozvíjí složitou a dramatickou…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: BARONET Krev vítězství
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

V začínajícím válečné konfliktu se životodárnou tekutinou armád stává nafta. Proto britská tajná služba v roce 1940 hledá cesty, jak zastavit export rumunské ropy do Německa. V začínajícím válečné konfliktu se životodárnou tekutinou armád stává nafta. Proto britská tajná služba v roce 1940 hledá cesty, jak zastavit export rumunské ropy do Německa. Autor, se svou schopností mistrně vyvolat dobovou atmosféru, rozvíjí složitou a dramatickou politicko-špionážní zápletku, odehrávající se jak ve velkoměstských salonech, tak temných uličkách po celé Evropě, v níž též vystupují čtenářům známé emigrantské kruhy. Alan Furst bývá často srovnáván s Grahamem Greenem či Johnem Le Caré. Stejně jako oni, dokáže čtenáře mistrně vtáhnout do děje svých románů a zcela je obklopit atmosférou doby, v níž se jeho vyprávění odehrává. Krev vítězství pojednává o tekutém černém zlatu během druhé světové války. Ropa se stala ještě důležitější než kdy jindy, protože pohání celou válečnou mašinérii. Její dostatek nebo nedostatek může úplně ovlivnit celý průběh válečného tažení. Britská tajná služba tedy hledá způsoby, jak během čtyřicátého roku zastavit čerpání ropy z Rumunska do Německa. Pokud se jim to podaří, mohou si oddechnout. Pokud selžou, tak bůh ochraňuj královnu.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.