Alza LC-3217 purpurový pro tiskárny Brother
Alza LC-3217 purpurový pro tiskárny Brother

Alza LC-3217 purpurový pro tiskárny Brother

od 269 Kč
Alternativní inkoust pro tiskárny Brother MFC-J5330DW, MFC-J5330DW XL, MFC-J5335DW, MFC-J5335DWF, MFC-J5730DW, MFC-J5830DW, MFC-J5930DW, MFC-J6530DW, MFC-J6535DW, MFC-J6535DW XL, MFC-J6730DW, MFC-J6930DW, MFC-J6935DW, MFC-J6935DWF. Alternativní inkoust ALZA pro tiskárny Brother zřetelně snižuje náklady vynakládané na tisk a mimo dostupnosti je pořizován i díky spolehlivosti, kterou při provozu nabízí. Ve vybrané náplni se nachází purpurová barva…
Alza.cz Spolehlivý eshop
Za dopravu 59 Kč Skladem
269 Kč Do eshopu

Parametry produktu

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Alza LC-3217 purpurový pro tiskárny Brother
Výrobce: ALZA
Minimální cena: 269 Kč
Maximální cena: 269 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0
Technologie tisku: Inkoustové tiskárny

Popis produktu

Alternativní inkoust pro tiskárny Brother MFC-J5330DW, MFC-J5330DW XL, MFC-J5335DW, MFC-J5335DWF, MFC-J5730DW, MFC-J5830DW, MFC-J5930DW, MFC-J6530DW, MFC-J6535DW, MFC-J6535DW XL, MFC-J6730DW, MFC-J6930DW, MFC-J6935DW, MFC-J6935DWF. Alternativní inkoust ALZA pro tiskárny Brother zřetelně snižuje náklady vynakládané na tisk a mimo dostupnosti je pořizován i díky spolehlivosti, kterou při provozu nabízí. Ve vybrané náplni se nachází purpurová barva. Vyjma značně vysoké kvality tisku je alternativní inkoust také šetrný k přírodě a to díky recyklovaným kazetám. Výtěžnost náplně Alza LC-3217 purpurový pro tiskárny Brother je spočítána celkem na 550 průměrně potištěných stránek papíru. Jednoduše najde své místo v domácích tiskárnách i v kanceláři, při častém tisku. Základní vlastnosti alternativního inkoustu Alza LC-3217 purpurový pro tiskárny Brother Tiskárna s ním nebude mít problém Alternativní inkoust značně snižuje náklady na tisk Výroba je ekologičtější díky recyklovaným kazetám Výtěžnost až 550 stránek V bale

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.