Alza LC-3213 azurový pro tiskárny Brother
Alza LC-3213 azurový pro tiskárny Brother

Alza LC-3213 azurový pro tiskárny Brother

od 139 Kč
Alternativní inkoust pro tiskárny Brother DCP-J572DW, Brother DCP-J772DNW, DCP-J772DW, DCP-J774DW, Brother MFC-J491DW, MFC-J497DW, MFC-J890DW, Brother MFC-J895DW. Alternativní inkoust ALZA k tiskárnám Brother citelně mírní náklady vynakládané na tisk a kromě snadné dostupnosti se těší oblibě především díky velké spolehlivosti, kterou nabízí při provozu. Ve vybrané náplni je azurová barva. Vyjma vysoké kvality tisku je alternativní inkoust také…
Alza.cz Spolehlivý eshop
Za dopravu 59 Kč Skladem
139 Kč Do eshopu

Parametry produktu

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Alza LC-3213 azurový pro tiskárny Brother
Výrobce: ALZA
Minimální cena: 139 Kč
Maximální cena: 139 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0
Technologie tisku: Inkoustové tiskárny

Popis produktu

Alternativní inkoust pro tiskárny Brother DCP-J572DW, Brother DCP-J772DNW, DCP-J772DW, DCP-J774DW, Brother MFC-J491DW, MFC-J497DW, MFC-J890DW, Brother MFC-J895DW. Alternativní inkoust ALZA k tiskárnám Brother citelně mírní náklady vynakládané na tisk a kromě snadné dostupnosti se těší oblibě především díky velké spolehlivosti, kterou nabízí při provozu. Ve vybrané náplni je azurová barva. Vyjma vysoké kvality tisku je alternativní inkoust také šetrný k životnímu prostředí díky využití recyklovaných kazet. Výtěžnost inkoustu Alza LC-3213 azurový pro tiskárny Brother vychází celkem na 500 průměrně potištěných stránek papíru. Jednoduše se uplatní u domácích tiskáren i v kancelářských strojích, při náročnějším, každodenním tisku. Podstatné vlastnosti alternativního inkoustu Alza LC-3213 azurový pro tiskárny Brother K tiskárně je šetrný Alternativní inkoust krátí náklady potřebné na tisk Recyklované kazety šetří životní prostředí Dobrá výtěžnost až 500 stránek Jde o samostatnou náplň, barva azurová Alternativní in

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.