Alena Hanzelková: Business strategie
Alena Hanzelková: Business strategie

Alena Hanzelková: Business strategie

od 390 Kč
Publikace: Business strategie. Krok za krokem - Alena Hanzelková;Miloslav Keřkovský;Milan Mathauser;Ondřej Valsa. Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč 7 dní
390 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Alena Hanzelková: Business strategie
Minimální cena: 390 Kč
Maximální cena: 390 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Business strategie. Krok za krokem - Alena Hanzelková;Miloslav Keřkovský;Milan Mathauser;Ondřej Valsa. Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze stanovit dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lze i lépe předvídat možná rizika. Systematicky získané analytické informace mohou být užitečné také ve fázi návrhu, zdůvodňování, schvalování, prosazování a naplňování strategií, tedy v tzv. procesu strategického řízení. Příručka "Business strategie - krok za krokem" navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. - vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Hlavní důraz je přitom kladen na metodologii strategického řízení. Jejím cílem je objasnit základní aspekty strategického řízení na úrovni business strategie a vysvětlit, kam do systému firemních strategií business strategii umístit, jak ji s ostatními strategiemi provázat, jaký by měla mít obsah a jak ji realizovat v praxi: od strategické analýzy přes formulaci a implementaci strategie až po kontrolu jejího plnění. Nedílnou součástí publikace je také ucelený komentovaný příklad formulace business strategie, který je čtenáři zpřístupněn na speciálních webových stránkách. Publikace: Business strategie. Krok za krokem - Alena Hanzelková;Miloslav Keřkovský;Milan Mathauser;Ondřej Valsa. Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Milan MathauserOdesíláme 12.10.2015C. H. Beck pro praxiC.H.BECK 2013, edice C.H.Beck pro praxiKniha, čeština, 160 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.