Alena Filipová: Umění prodávat
Alena Filipová: Umění prodávat

Alena Filipová: Umění prodávat

od 195 Kč
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
195 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Alena Filipová: Umění prodávat
Minimální cena: 195 Kč
Maximální cena: 195 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti. O autoroviIng. Alena Filipová, Ph.D.Autorka vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Na katedře obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů působí jako odborná asistentka. Zaměřuje se na oblast managementu a obchodu obecně, zároveň se věnuje výuce komunikace, obchodního jednání a vyjednávání. Kromě působení na mateřské vysoké škole je dlouholetou lektorkou kurzů firemního a celoživotního vzdělávání, zaměřených především na oblast prodeje, obchodního jednání, komunikace a vedení lidí. Je autorkou či spoluautorkou učebnic, skript, odborných textů, výzkumných zpráv a odborných příspěvků určených pro konference.  Z obsahuO autorce 7Úvod 91. Předpoklady profesionálního prodejce 111.1 Osobnostní předpoklady 121.2 Silná osobní motivace 181.3 Znalosti a vědomosti 191.4 Schopnosti a dovednosti 221.4.1 Komunikační schopnosti a dovednosti - komunikace 231.4.2 Přesilové hry v neverbální komunikaci 401.4.3 Komunikační dovednosti 431.4.4 Ostatní schopnosti a dovednosti 481.4.5 Touha dále se vzdělávat 492. Příprava prodeje 532.1 Příprava nezbytných informací 542.1.1 Znalosti o produktu 542.1.2 Znalosti o firmě 592.1.3 Znalost prostředí a konkurence 632.2 Zákazníci 662.2.1 Informace o zákazníkovi 662.2.2 Potřeby zákazníků 692.2.3 Typologie zákazníků 712.3 Vyhledávání zákazníků 772.3.1 Osobní kontakty 772.3.2 Ostatní zdroje 792.3.3 Poštou, telefonem nebo osobně? 802.3.4 Webové stránky 842.4 Příprava prodejní taktiky 852.4.1 Určete si cíl a taktiku 852.4.2 Výběr prostředí a příprava materiálů pro prezentaci produktu 863. Prodej 903.1 Zahájení prodejního rozhovoru 923.1.1 První dojem 923.1.2 Navození atmosféry 983.1.3 Zjištění potřeb zákazníka 1003.2 Prezentace produktu 1043.2.1 Co prezentujete 1043.2.2 Logická stavba prezentace 1053.2.3 Styl řeči při prezentaci 1083.2.4 Vizuál

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.