Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost

Knihy

Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost

• 4

Kniha Dějinný úděl shrnuje výjimečná setkání francouzského filozofa a historika Marcela Gaucheta s Francoisem Azouvim a Sylvainem Pironem. Gauchet, vedoucí vědecký pracovník na École des hautes études en sciences sociales a šéfredaktor revue Le Débat, vzpomíná na své mládí, na svou intelektuální formaci, přátele, ...a dál?

• 0

Více možností? Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost koupíte i tady

Specifikace Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 232 Kč

Kniha Dějinný úděl shrnuje výjimečná setkání francouzského filozofa a historika Marcela Gaucheta s Francoisem Azouvim a Sylvainem Pironem. Gauchet, vedoucí vědecký pracovník na École des hautes études en sciences sociales a šéfredaktor revue Le Débat, vzpomíná na své mládí, na svou intelektuální formaci, přátele, matrici roku 1968 a učitelskou kariéru. Jádro rozhovoru ovšem tvoří jeho názory na jednotlivé vědecké obory, jejich rozvoj a reprezentanty, na světové náboženské systémy, na fenomén sekularizace a na » ... a dál?

Produkt Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost

Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost - parametry

Název produktu: Zuzana Parusniková: Rozum, kritika, otevřenost
Minimální cena: 232 Kč
Maximální cena: 256 Kč
Ušetríte až: 24 Kč
  • 4

Kniha Dějinný úděl shrnuje výjimečná setkání francouzského filozofa a historika Marcela Gaucheta s Francoisem Azouvim a Sylvainem Pironem. Gauchet, vedoucí vědecký pracovník na École des hautes études en sciences sociales a šéfredaktor revue Le Débat, vzpomíná na své mládí, na svou intelektuální formaci, přátele, matrici roku 1968 a učitelskou kariéru. Jádro rozhovoru ovšem tvoří jeho názory na jednotlivé vědecké obory, jejich rozvoj a reprezentanty, na světové náboženské systémy, na fenomén sekularizace a na záhady křesťanských dějin, na význam ideologií v moderní době. Před čtenářem plasticky vyvstává dobrodružný svět ducha jednoho z nejvýznamnějších a současně nejvlivnějších myslitelů, který touto čtivou formou dává nahlédnout do své myšlenkové dílny. (živý odkaz filosofie K.R. Poppera) Rozum, kritika, otevřenost – Živý odkaz filosofie K.R. Poppera - Zuzana Parusniková. Monografie o filosofii Karla Raimunda Poppera se zabývá koncepcí kritického racionalismu a jejím vlivem na diskuse o perspektivách vědecké racionality. Ústředním tématem je Popperův originální model „negativního“ rozumu, který hraje pouze likvidační a destruktivní roli a nemůže poskytnout žádné pozitivní epistemologické kritérium pro přijímání teorií. V tomto konceptu nefundační racionality vidí autorka zajímavé paralely mezi Popperem a postmodernismem, a to i přes odlišnost jejich přístupů k roli rozumu v západním myšlení. Rozum, kritika, otevřenost – Živý odkaz filosofie K.R. Poppera - Zuzana Parusniková od nakladatelství Filosofia v kategorii | Filozofie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor knihy Zuzana Parusniková, Vydavatelstvo Filosofia,