Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Wolters Kluwer Vytváření spotřebitelské hodnoty - Tomáš Macák

Učebnice/Odborná literatura

Wolters Kluwer Vytváření spotřebitelské hodnoty - Tomáš Macák

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu - Tomáš Macák. Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82395
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Wolters Kluwer Vytváření spotřebitelské hodnoty - Tomáš Macák

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 189 Kč

Publikace: Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu - Tomáš Macák. Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém » ... a dál?

Produkt Wolters Kluwer Vytváření spotřebitelské hodnoty - Tomáš Macák

Wolters Kluwer Vytváření spotřebitelské hodnoty - Tomáš Macák - parametry

Název produktu: Wolters Kluwer Vytváření spotřebitelské hodnoty - Tomáš Macák
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 189 Kč
Maximální cena: 232 Kč
Ušetríte až: 43 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu - Tomáš Macák. Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových

inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům,

specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a

studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace

rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského

potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a

regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např.

metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k

získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného

produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti

minulého obdobé, měření hodnoty informace aj. Publikace: Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu - Tomáš Macák. Autor knihy Tomáš Macák, Vydavatelstvo Wolters Kluwer,


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.