Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ

Knihy

Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketingové řízení školy - 2., aktualizované vydání - Světlík Jaroslav. Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ koupíte i tady

Specifikace Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 373 Kč

Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol vysokých. Toto vydání doplňuje předchozí o nové cenné výsledky autorových vlastních výzkumů, nebo výzkumů, na nichž se částečně podílel. ... a dál?

Produkt Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ

Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ - parametry

Název produktu: Wolters Kluwer MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ ŠKOLY - 2., AKTUALIZOVANÉ VYDÁNÍ
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 373 Kč
Maximální cena: 544 Kč
Ušetríte až: 171 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketingové řízení školy - 2., aktualizované vydání - Světlík Jaroslav. Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení

školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti

školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří

jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje

nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol

vysokých. Toto vydání doplňuje předchozí o nové cenné výsledky

autorových vlastních výzkumů, nebo výzkumů, na nichž se částečně

podílel. Publikace: Marketingové řízení školy - 2., aktualizované vydání - Světlík Jaroslav. Kniha nabízí nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managementu a marketingu, se snahou vytvořit tak ucelený systém marketingového řízení školy. Teorie managementu a marketingu shromažďuje nové přístupy i praxí prověřené postupy a vytváří tak spolehlivou základnu, na které je možné stavět plány školy a rozvíjet její aktivity.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.