Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu

Učebnice/Odborná literatura

William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Univerzální principy designu-125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu - Jill Butler;Kritina Holden;William Lidwell. 125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost,použitelnost a vnímání designu Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu koupíte i tady

Specifikace William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 274 Kč

Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii matematiku. Věhlasní autoři vás naučí je využívat v praxi. ... a dál?

Produkt William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu

William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu - parametry

Název produktu: William Lidwell, Jill Butler, Kritina Holden: Univerzální principy designu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 274 Kč
Maximální cena: 643 Kč
Ušetríte až: 369 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Univerzální principy designu-125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu - Jill Butler;Kritina Holden;William Lidwell. 125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost,použitelnost a vnímání

designu Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či

rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici,

potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum

zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou

průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních

disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po

matematiku. Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly

důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a

ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design

držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako

cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se

pustíte do nového projektu. S knihou se mimo jiné dozvíte: - Proč

lidé lépe vnímají antropomorfní formy a červenou barvu - Jak v

reklamní kampani účinně využívat zakořeněných archetypů - V jakých

případech je účelné zarovnávat objekty vůči jejich okrajům - Jak

výška a úhel pohledu ovlivňují kreativitu a vnímání produktu -

Který druh internetové reklamy je z pohledu uživatele nejvýhodnější

- Jakými technikami zatraktivnit interiér kavárny či prodejny -

Jaké jsou nejčastější zdroje chyb a špatného užívání designu - Kde

leží kompromis mezi flexibilitou a použitelností produktu - Kdy a

jak v designu zohlednit selektivní percepci a interferenční efekty

- Co ovlivňuje čitelnost textu a proč bývá obrazová informace

údernější - Která pravidla a techniky využít při tvorbě nového

layoutu O autorech: William Lidwell přednáší a poskytuje konzultace

v oblasti designu a psychologie. Zajímá se zejména o

interdisciplinární design a způsoby, jakými firmy dosahují inovací.

Kritina Holdenová je technickou vedoucí Divize testování a analýzy

použitelnosti (UTAF) Johnsonova vesmírného střediska NASA a

mimořádnou profesorkou na Houstonské univerzitě Clear Lake. Jill

Butlerová pracovala jako de­signérka a konzultantka pro různé

organizace. V roce 2002 založila Stuff Creators Design Studio,

mimoto vyučuje design, DTP a typografii na dvou vysokých školách. Publikace: Univerzální principy designu-125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu - Jill Butler;Kritina Holden;William Lidwell.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.