Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu

Knihy naučná literatura

W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Strategie modrého oceánu-Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry - W. Chan Kim;Renée Mauborgne. NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu koupíte i tady

Specifikace W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 312 Kč

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí » ... a dál?

Produkt W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu

W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu - parametry

Název produktu: W. Chan Kim, Renée Mauborgne: Strategie modrého oceánu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 312 Kč
Maximální cena: 436 Kč
Ušetríte až: 124 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Strategie modrého oceánu-Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry - W. Chan Kim;Renée Mauborgne. NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení

udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do

neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s

konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o

tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od

svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních

podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna

konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé

oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o

neustále se zmenšující ziskový potenciál. Kniha W. Chana Kima a

Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud

považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli

většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence,

pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí

ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí

z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo

během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem

úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty,

ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru

zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je

označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak

pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a

podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu

přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam

konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize,

která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři

předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a

principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií

modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“

příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která

fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak

načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím

podnikatelským vítězstvím“. Druhé aktualizované a rozšířené vydání

obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou

rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o

problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi

vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu

času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý

oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o

deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v

rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině. W. Chan

Kim a Renée Mauborgne jsou profesory strategie a managementu na

INSEAD, prestižním institutu ve Fontainebleau nedaleko Paříže. Oba

autoři se rovněž podílejí na jeho říze


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.